Jubeltråd!

Jubler for at nok en dag snart er omme, og jeg er en dag nærmere ultralyd for å finne kjønn og en dag nærmere termin <3

Jubler over vellykket jordmorbesøk hvor jeg fikk høre babyens hjerte for andre gang, og at det snart er tid for ultralyd, og ikke minst at vi er halvveis til helg!

Legen min har fått sin egen ultralyd maskin :Heartred og jeg som skulle spørre om vi kunne lytte etter hjerteslag så jeg kunne slippe å bekymre meg for at alt var i orden. Så isteden fikk jeg se en liten avslappet baby :Heartred

• Liker
Reactions: Cnk
Legen min har fått sin egen ultralyd maskin :Heartred og jeg som skulle spørre om vi kunne lytte etter hjerteslag så jeg kunne slippe å bekymre meg for at alt var i orden. Så isteden fikk jeg se en liten avslappet baby :Heartred
så kjekt :D

Så herlig! :) Legen min har også fått en sånn, og jeg elsker det!
Jeg har ikke kjent liv enda, så i dag var det ekstra beroligende å få se en sparkende og sprellende baby der inne :)

Fikk en titt for 1 mnd siden også, og det var også veldig fint - lenge mellom TUL og OUL :)

Så herlig! :) Legen min har også fått en sånn, og jeg elsker det!
Jeg har ikke kjent liv enda, så i dag var det ekstra beroligende å få se en sparkende og sprellende baby der inne :)

Fikk en titt for 1 mnd siden også, og det var også veldig fint - lenge mellom TUL og OUL :)

Jeg tror jeg virkelig kjente noe i går kveld, var en følelse som om det var en liten slange som flyttet raskt på seg nedi der :happy::smiley-ashamed004

Idag har vi sett at lille har det bra og at det er ei lita jente :female Måtte stoppe på veien hjem og kjøpe litt babyklær :rolleyes: endelig!

Jubler for nye telefoner og ny tv!
Tvn var sliten og telefonene begynt å tulle litt

Jubler for at kvalmen endelig har gitt seg!!!!!
Det hadde jeg aldri trodd! Med storebror var jeg kvalm til the bitter end, og var forberedt på enda et mareritt svangerskap.
All hjelp, behandling og medisiner som jeg har fått har vist seg og hjelpe, det føles så himmelsk deilig ut:smiley-bounce015

Jubler også for 4 dager til OUL, så får vi se da om jeg har gjettet riktig på at det er en lillesøster i magen:smug:

Perfekt helg, ultralyd som viste en liten odelsgutt på torsdag, fått masse klær og stæsj av søstern. Og akkurat nå sitter jeg og ser utover skjærgården på Sørlandet, venter på frokost og føler meg sykt heldig og en liten anelse bortskjemt ❤❤

Jubler for at samboer fikk fra jobb så han kan bli med på OUL. Og jubler også for at OUL bare er noen dager unna nå!

Jubler for at mannen kjente spark med hånda på magen i går :) :)

Jubler for frisk jente (lillesøster) på UL i dag! :) :)

Last edited:
Jubler for at jeg plutselig er i uke 22 og over halveis. Har hatt så mye annet å tenke på i det siste at svangerskap og uker og sånn har gått litt i glemmeboka.
Og jubler for masse liv i magen om dagen. Fest hver gang jeg har spist. :hilarious:

Back
Topp