Jubeltråd!

Jubler for fint blodtrykk! 108/74 :)

Slet med høyt blodtrykk i forrige graviditet, fikk svangerskapsforgiftning heeeelt på tampen - så er glad så lenge det holder seg fint.
 
Jubler for 27+2 allerede! :) Syns jo egentlig det går ganske fort! :)
 
Håper jeg kan juble litt her sammen med dere. Var nettopp på min første oppfølging og fikk vite at jeg skal ha en gutt rundt 28 november, men dato ikke helt avgjort da jeg ikke fant ut at jeg var gravid før 12. denne måneden og det da er for sent å måle fosteret. Så foreløbig termin er 28 november og alt så bra ut med den lille.
 
Jubler for at det kun er bekymringer fra min side og ikke faktisk sv.forgiftning og uvi etter ny urinprøve hos legen :D

Urinprøven i forrige uke var positiv på alt...
Så bra!
 
Jubler over 28+5 og 71% fullført:love7
 
Jubler for at det er fredag:) og 25 + 5 og 63,6% fullført:Heartblue
Og har bestillt kake med blå bunner så alle søskene skal få oppne for å se om de får en lillesøster eller lillebror så spennt på hvordan de reagere på den:wav
 
Jubler for tredje og siste trimester❤️ klar for siste innspurt! Og veeeldig klar for å være ferdig med graviditeten:hilarious:
 
Jubler for vel overstått 3D ultralyd :love7 Veldig koselig å se lillejenta vår, ligner veldig på storebroren sin også. :Heartred
 
30+0!! Dette går så himla fort! 64 dager til jeg skal ta keisersnitt og møte lillejenta vår ❤️
 
Jubler over at jeg fikk hentet en pose med tøy idag :D Inkludert 2 vinterdresser!

Og at jeg har laget syltetøy av 6 kg solbær :D
 
Jubler over at alt så veldig fint ut på ultralyd kontrollen med lille snipp. Terminen ble ikke forandret å han vokste å koste seg.
 
Back
Topp