Jubeltråd

Ikkje egentlig ☺️Litt kaldt men ellers heilt greit
Åkei, takk for svar :) Vet ikke om det blir noe tidlig ultralyd på meg, men vet at fastlegen min iallefall har hatt utstyr og er opplært til å ta det. Så er spent på første legetimen om de blir noe :)
 
Jubler for at kvalmen er tilbake for fult igjen. Har vært litt av og på men i går og i dag har jeg vært ganske kvalm :)

Så er jeg glad at testen var ganske positiv i dag, var redd den var på vei ned igjen.
 

Vedlegg

  • IMG_20180420_2.png
    IMG_20180420_2.png
    206,2 KB · Visninger: 20
Jubler for bankende hjerte og gode vekstmål på ultralyd i dag! xsmile9xsmile9xsmile9 Ble fsktisk satt frem en uke fra 7+3 til 8+2, men jeg stoler mer på min egen menstermin. Ble satt tilbake til uke 6 da jeg var 7 uker på vei med 4-åringen også, så vet at vekstestimeringer så tidlig er ganske upresise. Men bedre å bli satt frem enn tilbake! Sist ble jeg veldig bekymret da jeg ble satt tilbake en uke, mtp om fosteret ikke utviklet seg normalt. Så ikke alltid betryggende å ta TUL heller.

Åååh men hurraaa[emoji322][emoji324] Så godt å høre!!
 
jubler for 6+0 i dag i følge preglife appen. :D

Tok en teststrimle i dag og ble kjempe sterkt strek. Men er det normalt og enda få positive tester når man er 6 uker på vei? :eek:
 
jubler for 6+0 i dag i følge preglife appen. :D

Tok en teststrimle i dag og ble kjempe sterkt strek. Men er det normalt og enda få positive tester når man er 6 uker på vei? :eek:

Jeg tok en siste strimmeltest 6+5 forrige uke og den var kjempesterk. Teststreken kom opp med en gang og var sterkere enn kontrollstreken :)
 
Jeg tok en siste strimmeltest 6+5 forrige uke og den var kjempesterk. Teststreken kom opp med en gang og var sterkere enn kontrollstreken :)

Ja åkei :) Tenkte at siden jeg enda fikk utslag så var jeg kanskje ikke kommet så langt som jeg trodde. Men de var like sterke i dag og kom med engang så :) Da stemmer det nok bra at jeg er 6+0 i dag. Iallefall ikke langt unna +/- :)
 
Back
Topp