Jubeltråd

Jeg jubler over at pappas reaksjon var over all forventning. Aldri sett ham så glad og stolt. Han begynte faktisk å gråte. Vi hadde knyttet to smokker til et kort hvor det stod «Gratulerer! Før du fyller 50, rekker du bli morfar!»
Så koslig:p:Heartpink
 
Jubler for bankende hjerte og gode vekstmål på ultralyd i dag! xsmile9xsmile9xsmile9 Ble fsktisk satt frem en uke fra 7+3 til 8+2, men jeg stoler mer på min egen menstermin. Ble satt tilbake til uke 6 da jeg var 7 uker på vei med 4-åringen også, så vet at vekstestimeringer så tidlig er ganske upresise. Men bedre å bli satt frem enn tilbake! Sist ble jeg veldig bekymret da jeg ble satt tilbake en uke, mtp om fosteret ikke utviklet seg normalt. Så ikke alltid betryggende å ta TUL heller.
 
Jubla for bestått praktisk test på sjukepleien, og at meg og mannjen sitt i mårgo klokka 9 å venta på å forhåpentlegvis få sjå eit lite bankande hjerte!!! ☺️☺️
 
Jubler for at jeg skal ha ultralyd i morgen! Endelig kommer dagen jeg har ventet så lenge på. Håper med alt jeg har å se et bankende hjerte i morgen ❤️
 
Jubler for at jeg skal ha ultralyd i morgen! Endelig kommer dagen jeg har ventet så lenge på. Håper med alt jeg har å se et bankende hjerte i morgen [emoji173]️

Jeg også! Jeg gleder meg utrolig masse! Trenger virkelig å se at han har det bra inni der..!
 
Back
Topp