Jubeltråd

«Jubler» for idag: jeg har begynt å bli kvalm og har fått avsmak på kaffe. Dette er vel ikke noe å juble for, men liker tegnene på at hcg stiger. (Kommer til å angre om noen uker)

Skulle blande til noen løsninger til forsøk i dag og siden jeg er ny så spurte jeg en kollega om veiledning. Jeg skulle jo snike inn spørsmål om noen av kjemikaliene på listen var farlig for gravide[emoji16] og helst uten at hun mistenkte noe... jaggu gikk det [emoji2] Fint vi er to skravlekopper[emoji23] hehe

Jubler for at jeg har en meget oppegående lege :smiley-bounce012

• Liker
Reactions: TPL
Jammen jubler jeg for denne i dag også....

Vedlegg

• 5C8291F8-7A3C-4843-BD17-133760D7EB4A.jpeg
    5C8291F8-7A3C-4843-BD17-133760D7EB4A.jpeg
    461,6 KB · Visninger: 28
Jubler for at jeg er 6+0 i morgen og bare en uke igjen til ul! Selvom det føles ut som en evighet :p

Jubla for at eg har komt meg gjennom denna veka snart utan å ha sett meir blod enn eg gjorde på mandag :Heartred eg veit at jordmor blir å tilbakesette kor longt eg er på veg med nokre dagar, men i følge min kalender avsluttar eg snart å vere i veke 7 og er sju heile veker på veg ☺️ Dette er ein kneik for meg, so no håpe eg bare på hjerteaksjon på UL om ei veke ☺️
Sola skine Og det er fredag ☺️ For ein hærleg dag ☺️
Håpar alle får det like bra som meg ☺️

Jubler for at jeg har fått sett lille Baby peanøtt sine herlige hjerteslag i dag[emoji173]️ Etter to dager med bekymring fikk jeg komme inn i dag å se! Skal få komme tilbake om litt over to uker å se på nytt[emoji173]️

Jubler for at alt så ut som det skulle på ul! :)
Han mente at det ikke var noen ting å bekymre seg for nå, beregnet det frem til at jeg antagelig var spot on med hvor langt på vei jeg er. Så nå skulle jeg bare slappe av frem til neste besøk som er om 2 uker, for da kunne han se litt mer :)

Jubler for at jeg har fått sett lille Baby peanøtt sine herlige hjerteslag i dag[emoji173]️ Etter to dager med bekymring fikk jeg komme inn i dag å se! Skal få komme tilbake om litt over to uker å se på nytt[emoji173]️
Så koselig hvor langt på vei er du?

Så koselig hvor langt på vei er du?

6+6 i dag! Peanøtt ble regnet til 7[emoji4] Skulle egentlig på UL på mandag, men var så urolig at jeg fikk komme tidligere. Var heller ikke nødvendig med innvendig UL[emoji4]

6+6 i dag! Peanøtt ble regnet til 7[emoji4] Skulle egentlig på UL på mandag, men var så urolig at jeg fikk komme tidligere. Var heller ikke nødvendig med innvendig UL[emoji4]
godt du fikk komme inn før. Så fikk du roet deg litt:notworthy
Jeg skal på TUL når jeg er 6+6. Håper på et bankende hjerte da:Heartbigred

godt du fikk komme inn før. Så fikk du roet deg litt:notworthy
Jeg skal på TUL når jeg er 6+6. Håper på et bankende hjerte da:Heartbigred

Ja det hjalp voldsomt på hvilepulsen! Har ikke sovet på to netter og går rundt som en zombie, så i natt skal jeg sove godt[emoji7] Ja da er det jo håp for å få se noe[emoji173]️ Men jeg ble advart på forhånd om at de kanskje ikke så noe så tidlig og at jeg kanskje måtte tilbake etter en uke. Greit å være forberedt på så man ikke faller helt sammen om man ikke ser noe!

Ja det hjalp voldsomt på hvilepulsen! Har ikke sovet på to netter og går rundt som en zombie, så i natt skal jeg sove godt[emoji7] Ja da er det jo håp for å få se noe[emoji173]️ Men jeg ble advart på forhånd om at de kanskje ikke så noe så tidlig og at jeg kanskje måtte tilbake etter en uke. Greit å være forberedt på så man ikke faller helt sammen om man ikke ser noe!

Ja det skjønner jeg!! Du får nyte helgen :Heartred
Ja det er godt å være klar over Ja! Jeg fikk inntrykk av at de kom til å ta innvendig ul. Det har vel litt å si? Kommer jo litt... nærmere ? :knegg:

Back
Topp