Jubeltråd

Idag fikk jeg 2-3 på den digitale ❤️❤️ får ikke til å legge inn bilder, bilde blir fort stort står d
 
Jubler for at bbhugme har kommet i posten idag [emoji173]️ såå deilig å ligge inntil. Så til mannen at jeg gledet meg til å ligge med puta. Da lo han godt og lurte på om den skulle ta over for han :hilarious::hilarious:

Haha[emoji23] så herlig[emoji173]️ den må jeg også bestille etterhvert [emoji3]
 
Jubla høgt for null hull hos tannlegen i dag ☺️☺️
Gledelig fredag ☺️
 
❤️
 

Vedlegg

  • B59A28D6-AC3E-465A-A6D8-7DFA9EDA2928.jpeg
    B59A28D6-AC3E-465A-A6D8-7DFA9EDA2928.jpeg
    1.006,6 KB · Visninger: 36
Jubler for ny uke og nye muligheter med 6+0 i dag

Jeg jubler også for at jeg er 6+0 når vi passerer midnatt i natt, og at sannsynligheten for å ikke miste er da 89% !! Det er jo gode odds:)

TPL: Vi er jo like langt vi! :) Skulle ikke du også føde på St.Olavs??
 
Jeg jubler også for at jeg er 6+0 når vi passerer midnatt i natt, og at sannsynligheten for å ikke miste er da 89% !! Det er jo gode odds:)

TPL: Vi er jo like langt vi! :) Skulle ikke du også føde på St.Olavs??

Hurra[emoji322][emoji324] Det er gode odds det!! Jo, jeg skal på St.Olavs[emoji4] Da møtes vi kanskje[emoji23] Hvor har du jordmor?
 
Jaa, det hadde jo vært koselig da!:D Sist gang fødte jeg 3 uker før tiden da, så vet ikke om det er vanlig at man da også gjør det i det neste svangerskapet? Jeg går til fastlegen min, men det er på Jakobsli. Enn du, hvor holder du til?
 
Last edited:
Jaa, det hadde jo vært koselig da!:D Sist gang fødet jeg 3 uker før tiden da, så vet ikke om det er vanlig at man da også gjør det i det neste svangerskapet? Jeg går til fastlegen min, men det er på Jakobsli. Enn du, hvor holder du til?
Jeg fødte 11 dager før termin første gang og gikk 1 uker over 2 gang [emoji4] så man vet aldri [emoji23]
 
Jaa, det hadde jo vært koselig da!:D Sist gang fødte jeg 3 uker før tiden da, så vet ikke om det er vanlig at man da også gjør det i det neste svangerskapet? Jeg går til fastlegen min, men det er på Jakobsli. Enn du, hvor holder du til?

Det blir spennende å se da! Kanskje det blir novemberbarn[emoji23] Er så spent på det selv, men regner egentlig med å gå over tiden! Jeg har fått time til jordmor på Midtbyen helsestasjon i mai, og i juni skal jeg dit på gruppesamling med andre med termin rundt samme tid[emoji4]
 
Back
Topp