Ja det gleder jeg meg til [emoji16] hun er 15 mnd i dag, så godt å få sitt eget rom om noen mnd!Wii! Så kjekt når man er enige[emoji1] er så kjekt å lage barnerom [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gleder jeg meg til [emoji16] hun er 15 mnd i dag, så godt å få sitt eget rom om noen mnd!Wii! Så kjekt når man er enige[emoji1] er så kjekt å lage barnerom [emoji7]
Jubler for en engasjert og søt mann. Våknet ved siden av kjæresten min som stryker meg i håret og sier «skal du ta en test i dag?». Han er like spent på 3+ som meg, og han er så søt! [emoji7]
Jubler for en engasjert og søt mann. Våknet ved siden av kjæresten min som stryker meg i håret og sier «skal du ta en test i dag?». Han er like spent på 3+ som meg, og han er så søt! [emoji7]
Hva sa testen?![]()
Jeg må kjøpe den etterpå, så den blir nok ikke tatt før i morgen [emoji85] Eller kan man få 3+ på kvelden?
Kan godt hende du får det i kveld også, men jeg skal kjøpe i dag etter jobb og tar når jeg våkner i morgenHåper på 3+ da!
Ja, ble skuffet da det skjedde på søndagJeg er litt redd for at den ikke blir 3+, og det er så kjipt å kaste bort de pengene, så blir nok i morgen tidlig på meg også [emoji16]
Jubler for at hjertet til det lille frøet kanskje begynte å slå i gårEr i dag 5+2
![]()
Fantastisk [emoji7] det er min første milepæl, 8 dager igjen[emoji3]

Viktig med litt milepæler så man føler tiden går liiiiitt fortereFøler det er en evighet siden jeg fant ut om graviditeten, men er jo bare 12 dager siden og bare 1 uke siden IKM
![]()
Så herlig [emoji173]Jubler for at hjertet til det lille frøet kanskje begynte å slå i gårEr i dag 5+2
![]()
Jubler for at hjertet til det lille frøet kanskje begynte å slå i gårEr i dag 5+2
![]()
Woho! Fikk 2-3 uker i dag på den digitale[emoji7] 4+1. Vis vedlegget 251753
Jubler for denne i dag![]()