Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så flott❤❤Litt kortere på vei en dere andre her, så jeg jubler over blodprøver som viste fint stigende Hcg [emoji7]
Å for en lettelseLitt kortere på vei en dere andre her, så jeg jubler over blodprøver som viste fint stigende Hcg [emoji7]

så flott[emoji173][emoji173]
Å for en lettelse
E så godt når en får slike oppløftingar.
Eg skjønnar deg veldig godt. Eg klarte ikkje slå meg te ro med hcg, og knapt slått meg til ro etter TUL i gårJa-absoluttmen jeg trenger forsatt tul før jeg klarer og roe meg helt tror jeg
![]()
Eg skjønnar deg veldig godt. Eg klarte ikkje slå meg te ro med hcg, og knapt slått meg til ro etter TUL i går [emoji5][emoji5]
Jubler for et bankende hjerte på TUL på torsdag som var! [emoji173]️
❤❤Jubler for et bankende hjerte på TUL på torsdag som var! [emoji173]️
Ååå, så godt og høre <3Dro litt spontant på ultralyd fordi jeg følte alle symptomene forsvant. Jubler for å bli flyttet frem noen dager til 7+3, et sterkt bankende hjerte og 1,24 cm stor bønne på skjermen. [emoji169][emoji169]
Å som jeg ser fram til UL når jeg leser sånt ❤Dro litt spontant på ultralyd fordi jeg følte alle symptomene forsvant. Jubler for å bli flyttet frem noen dager til 7+3, et sterkt bankende hjerte og 1,24 cm stor bønne på skjermen. [emoji169][emoji169]