Jubeltråd

Jubler for at kvalmen har meldt seg for fult i går kveld og at jeg bruker mesteparten av tiden på å henge over doskålen! Enda noe som tyder på at jeg kanskje ikke var så langt som jeg trodde, og at gårsdagens ul ikke er noe å bekymre seg for mye over [emoji2]
 
Eg skjønnar deg veldig godt. Eg klarte ikkje slå meg te ro med hcg, og knapt slått meg til ro etter TUL i går [emoji5][emoji5]

Ja ikke sant! Man blir livredd for alt[emoji30], får bare prøve og minne meg selv på at alt ser bra ut sålangt og at det egentlig ikke er noen grunn til at noe skal gå galt :)
 
Dro litt spontant på ultralyd fordi jeg følte alle symptomene forsvant. Jubler for å bli flyttet frem noen dager til 7+3, et sterkt bankende hjerte og 1,24 cm stor bønne på skjermen. [emoji169][emoji169]
 
Dro litt spontant på ultralyd fordi jeg følte alle symptomene forsvant. Jubler for å bli flyttet frem noen dager til 7+3, et sterkt bankende hjerte og 1,24 cm stor bønne på skjermen. [emoji169][emoji169]
Å som jeg ser fram til UL når jeg leser sånt ❤
 
Jeg jubler for at babyverden sin app sier at livmoren er på størrelse med en appelsin i dag, 6+5. Og jeg er veldig takknemlig for lille frøet selv om jeg føler meg slapp og dårlig ❤
 
Back
Topp