Jubla for hjerteaksjon i dag![]()
Så herlig ❤ hvor langt på vei er du? Tok du utvendig eller innvendig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
InnvendigSå herlig ❤ hvor langt på vei er du? Tok du utvendig eller innvendig?
Ikkje egentligEr det ubehagelig og ta innvendig ultralyd?![]()
Åkei, takk for svarIkkje egentligLitt kaldt men ellers heilt greit
InnvendigTilbakesatt ei veke så er 6+4
![]()
Er det ubehagelig og ta innvendig ultralyd?![]()
Ikke ubehagelig i det hele tatt, kjennes ut som om noen setter inn en tampong for deg!Ikke vits i å grue seg til det, de smører godt og mye så den glir bare rett inn
![]()
Absolutt ikke. Som og sette inn en tampong. Hilsen ei som har hatt så mye ultralyderEr det ubehagelig og ta innvendig ultralyd?![]()
Absolutt ikke. Som og sette inn en tampong. Hilsen ei som har hatt så mye ultralyder
Jubler for bankende hjerte og gode vekstmål på ultralyd i dag!Ble fsktisk satt frem en uke fra 7+3 til 8+2, men jeg stoler mer på min egen menstermin. Ble satt tilbake til uke 6 da jeg var 7 uker på vei med 4-åringen også, så vet at vekstestimeringer så tidlig er ganske upresise. Men bedre å bli satt frem enn tilbake! Sist ble jeg veldig bekymret da jeg ble satt tilbake en uke, mtp om fosteret ikke utviklet seg normalt. Så ikke alltid betryggende å ta TUL heller.
jubler for bankende hjerte igår[emoji7]
jubler for bankende hjerte igår[emoji7]
jubler for 6+0 i dag i følge preglife appen.
Tok en teststrimle i dag og ble kjempe sterkt strek. Men er det normalt og enda få positive tester når man er 6 uker på vei?![]()
Jeg tok en siste strimmeltest 6+5 forrige uke og den var kjempesterk. Teststreken kom opp med en gang og var sterkere enn kontrollstreken![]()