Jubeltråd

Ja det skjønner jeg!! Du får nyte helgen :Heartred
Ja det er godt å være klar over Ja! Jeg fikk inntrykk av at de kom til å ta innvendig ul. Det har vel litt å si? Kommer jo litt... nærmere ? :knegg:

Ja jeg skal nyte helgen på jobb[emoji23] Ja de ser mer med innvendig[emoji4] Var forberedt på det selv, men de så det så tydelig med utvendig at det var ikke nødvendig[emoji4] Satser på at du får se et bankende hjerte! Når er du 6+6?

Jubler for 3+ på digital og 5+5 på vei! Nå er det bare 1 uke til første kontroll/ul på sykehuset og planlegging av oppfølging resten av svangerskapet [emoji7]

• Liker
Reactions: TPL
Jeg jubler over at pappas reaksjon var over all forventning. Aldri sett ham så glad og stolt. Han begynte faktisk å gråte. Vi hadde knyttet to smokker til et kort hvor det stod «Gratulerer! Før du fyller 50, rekker du bli morfar!»

Jeg jubler for at det var vondt å trene i dag. Dvs puppene vil ikke hoppes med. Elsker at symptomene blir sterke :p

Jubler for uke 6 idag Tidlig ultralyd 27/4❤️

Jeg jubler over at pappas reaksjon var over all forventning. Aldri sett ham så glad og stolt. Han begynte faktisk å gråte. Vi hadde knyttet to smokker til et kort hvor det stod «Gratulerer! Før du fyller 50, rekker du bli morfar!»

Så koslig da [emoji3] herlig reaksjon fra han [emoji6]

Jubler for at alt var bra på ultralyd i dag [emoji4][emoji4] henvist til fosterdiagnostikk i uke 12 på riksen for å være 100% sikker. Så det blir bra [emoji16]

Jubla for at eg nærma meg torsdag og praktisk test på skulen, før eg har ultralydtimen på fredag ☺️
Viss hjertet slår som det skal, ska eg ha arbeidsavklaringsamtale med legen min.❤️
Viss ikkje praktisk tet på torsdag går som den skal må eg og ta kontetest på fredag. Så jubla no litt for at eg har fleire sjansar ☺️

Jubler for at alt var bra på ultralyd i dag [emoji4][emoji4] henvist til fosterdiagnostikk i uke 12 på riksen for å være 100% sikker. Så det blir bra [emoji16]
Godt å høre ☺️ Hva er fosterdiagnostikk? PG hvorfor må du ha d? ❤️

Etter en del positive ebay tester har nestn klart å slått meg med ro at jeg er gravid. Men jeg i dag fikk jeg samboer til å kjøpe rfsu test på butikken og testet nå litt før 18.00 og det er 2 tydelige streker!!! :D. Så glad og nå må jeg bare finne ut hva man skal gjøre videre:smiley-ashamed004:smiley-ashamed004

Vedlegg

• Snapchat-1074821374.jpg
    Snapchat-1074821374.jpg
    396 KB · Visninger: 28
Godt å høre [emoji5]️ Hva er fosterdiagnostikk? PG hvorfor må du ha d? [emoji173]️
Da er det spesialister som tar UL. Sjekker anatomi, organer osv. Så ut i fra det tar de en vurdering om jeg trenger fostervannsprøve og eventuelt fra morkake [emoji4] men det er nok ikke nødvendig. Samboeren min gikk på noen medisiner da jeg ble gravid. Veldig liten sjanse for at det er noe galt. Men da får vi vite så sikkert som det kan i uke 12 [emoji4]

Back
Topp