Jubeltråd :)

Har ikke noe problem med å reise meg opp fra noen stilling, men det er ikke akkurat behagelig å stå fremoverlent og klemme ihjel magen over lang tid.
Jeg gir magen plass ved å spre beina:-)

Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jeg:) Jeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.

Ungen min som er kjempelangt nede i bekkenet, hindrer meg i å bøye meg like langt forover som jeg vanligvis pleier å klare. Plutselig en dag npdde jeg bare ikke ned til gulvet lengre. Forsøkte ulike måter å bøye meg på uten hell. Ikke at det var lett før den ungen havna SÅ langt ned heller da, det blir som Hilde sier, som å bevege seg med en svær medisinball mellom beina :D

Jeg har lært meg å ta på truse uten å bøye kroppen overhodet!
Noe på kroppen må bøyes, ellers så er du jo ubevegeligo_O Ah, jeg har det: Du leker tømmerstokk og får noen andre til å tre på trusa? :happy:

Jeg lånte 9-åringen til knebøytest. Heldigvis ikke noe problem enda å komme ned og opp et par ganger til dyp sitte-på-huk med 35 kg balast:-)

Jeg får vel juble litt over god bevegelighet:-)

Jeg er imponert! :happy: Gleder meg til å komme iform igjen selv.
Jeg gleder meg til å få noe som minner om magemuskler og kondis. De har jeg ikke sett på en stund:D

Samme! Kondisen min er død og rumpa har blitt flat av alt for lite styrketrening :p
Rumpa mi har blitt så feit i løpet av svangerskapets første måneder at den er langt ifra flat. Svak derimot:dead: Mannen har forfalt litt han også. Vi har blitt enige om å ta bilder 1 gang i måneden fram til neste vår og sammenlikne fremgang. Jeg har helt klart det største potensialet til forbedring:-)

Rumpa mi har blitt så feit i løpet av svangerskapets første måneder at den er langt ifra flat. Svak derimot:dead: Mannen har forfalt litt han også. Vi har blitt enige om å ta bilder 1 gang i måneden fram til neste vår og sammenlikne fremgang. Jeg har helt klart det største potensialet til forbedring:)

Det høres lurt ut! Veldig motiverende å dokumentere fremgang underveis. Mannen begynte å ta tak da vinteren var over, men da hadde jeg tydeligvis ingenting å komme med, så alt av muskler og form har bare forfalt her. Blir digg å begynne igjen når kroppen er klar.

Det høres lurt ut! Veldig motiverende å dokumentere fremgang underveis. Mannen begynte å ta tak da vinteren var over, men da hadde jeg tydeligvis ingenting å komme med, så alt av muskler og form har bare forfalt her. Blir digg å begynne igjen når kroppen er klar.
Blir nok en periode først med bare trilleturer til kondisen i det minste tåler rask gange uten at jeg blir helt blåsebelg:hungover: Eldste min skreik stort sett i vogna, mens nr 2 trivdes. Håper han her vil trives.

Blir nok en periode først med bare trilleturer til kondisen i det minste tåler rask gange uten at jeg blir helt blåsebelg:hungover: Eldste min skreik stort sett i vogna, mens nr 2 trivdes. Håper han her vil trives.

Krysser fingrene! Vi har Østmarka rett utenfor døren og går mye tur, så håper min takler trilleturer og å ligge i vogn :D

Krysser fingrene! Vi har Østmarka rett utenfor døren og går mye tur, så håper min takler trilleturer og å ligge i vogn :D
Hvor langs Østmarka bor du? Jeg bor på Manglerud, så starter vel med rundetider rundt Østensjøvannet.

Omtrent rett tvers over, på andre siden! Bor i Rælingen, like ved Myrdammen og Nordbysjøen.
Sist jeg var der var på sykkeltur rundt Østmarka via Ytre Enebakk. Med andre ord: en stund siden:-)

Back
Topp