Jeg gir magen plass ved å spre beinaHar ikke noe problem med å reise meg opp fra noen stilling, men det er ikke akkurat behagelig å stå fremoverlent og klemme ihjel magen over lang tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gir magen plass ved å spre beinaHar ikke noe problem med å reise meg opp fra noen stilling, men det er ikke akkurat behagelig å stå fremoverlent og klemme ihjel magen over lang tid.
Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jegJeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.
Noe på kroppen må bøyes, ellers så er du jo ubevegeligJeg har lært meg å ta på truse uten å bøye kroppen overhodet!

Jeg får vel juble litt over god bevegelighet![]()
Gleder meg til å komme iform igjen selv.Jeg gleder meg til å få noe som minner om magemuskler og kondis. De har jeg ikke sett på en stundJeg er imponert!Gleder meg til å komme iform igjen selv.
Jeg gleder meg til å få noe som minner om magemuskler og kondis. De har jeg ikke sett på en stund![]()
Noe på kroppen må bøyes, ellers så er du jo ubevegeligAh, jeg har det: Du leker tømmerstokk og får noen andre til å tre på trusa?
![]()
Rumpa mi har blitt så feit i løpet av svangerskapets første måneder at den er langt ifra flat. Svak derimotSamme! Kondisen min er død og rumpa har blitt flat av alt for lite styrketrening![]()
Mannen har forfalt litt han også. Vi har blitt enige om å ta bilder 1 gang i måneden fram til neste vår og sammenlikne fremgang. Jeg har helt klart det største potensialet til forbedringRumpa mi har blitt så feit i løpet av svangerskapets første måneder at den er langt ifra flat. Svak derimotMannen har forfalt litt han også. Vi har blitt enige om å ta bilder 1 gang i måneden fram til neste vår og sammenlikne fremgang. Jeg har helt klart det største potensialet til forbedring
![]()
Blir nok en periode først med bare trilleturer til kondisen i det minste tåler rask gange uten at jeg blir helt blåsebelgDet høres lurt ut! Veldig motiverende å dokumentere fremgang underveis. Mannen begynte å ta tak da vinteren var over, men da hadde jeg tydeligvis ingenting å komme med, så alt av muskler og form har bare forfalt her. Blir digg å begynne igjen når kroppen er klar.
Eldste min skreik stort sett i vogna, mens nr 2 trivdes. Håper han her vil trives.Blir nok en periode først med bare trilleturer til kondisen i det minste tåler rask gange uten at jeg blir helt blåsebelgDet høres lurt ut! Veldig motiverende å dokumentere fremgang underveis. Mannen begynte å ta tak da vinteren var over, men da hadde jeg tydeligvis ingenting å komme med, så alt av muskler og form har bare forfalt her. Blir digg å begynne igjen når kroppen er klar.
Eldste min skreik stort sett i vogna, mens nr 2 trivdes. Håper han her vil trives.Blir nok en periode først med bare trilleturer til kondisen i det minste tåler rask gange uten at jeg blir helt blåsebelgEldste min skreik stort sett i vogna, mens nr 2 trivdes. Håper han her vil trives.
Hvor langs Østmarka bor du? Jeg bor på Manglerud, så starter vel med rundetider rundt Østensjøvannet.Krysser fingrene! Vi har Østmarka rett utenfor døren og går mye tur, så håper min takler trilleturer og å ligge i vogn![]()
Hvor langs Østmarka bor du? Jeg bor på Manglerud, så starter vel med rundetider rundt Østensjøvannet.
Sist jeg var der var på sykkeltur rundt Østmarka via Ytre Enebakk. Med andre ord: en stund sidenOmtrent rett tvers over, på andre siden! Bor i Rælingen, like ved Myrdammen og Nordbysjøen.
Sist jeg var der var på sykkeltur rundt Østmarka via Ytre Enebakk. Med andre ord: en stund siden![]()