Vakkert rundt Østensjøvannet. Her blir det motbakkeløp opp til Frognerseteren/Tryvann hvis stiene er gode nok for vognhjula.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jegJeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.
Start og stopp på Manglerud. Var oppladning til å sykle Lillehammer - OsloOj! Hvor starta dere da?
Start og stopp på Manglerud. Var oppladning til å sykle Lillehammer - Oslo
De lever i alle fall så lenge de klarer det.... Jeg må prøve om jeg klarer det nå uten rette magemuskler. Tror største utfordringen blir å velte over på siden uten armerOvermenneske! Du vet at de som klarer å reise seg fra liggende på gulvet uten å bruke armene, lever lenger enn de som ikke klarer det?
Jeg og! [emoji23] Buksa er litt værre med, for ender alltid opp med å tråkke på den. Men med en liten knekk i overkroppen går det også. [emoji108]Jeg har lært meg å ta på truse uten å bøye kroppen overhodet!
Jeg feilvurderte grundig hva som ble vanskeligst. Det var definitivt å komme fra sideliggende til sittende. Haha, som jeg kava. Måtte jo verne magen fra støt også. Kunne liksom ikke legge meg flatt på den følte jeg. Jeg kom meg fra liggende flatt på ryggen til stående med armene i kors foran brystet, men jeg var på en måte via å støtte meg på brystet og da vet jeg ikke om en dommer ville godkjent det som at armene ikke var i bruk selv om de var passive i oppgaven.Overmenneske! Du vet at de som klarer å reise seg fra liggende på gulvet uten å bruke armene, lever lenger enn de som ikke klarer det?
Takk for forklaring. Jeg sliter med å forstå sånne ting folk sliter med som gravid innimellom. Akkurat det med å ikke se tissen sin forstår jegJeg kan antagelig reise meg fra å sitte på huk uten å støtte meg med 7-åringen på ryggen. *gå og teste snart* Klarer fint å reise meg fra sittende på rumpa uten å bruke armene, og har heller ikke trøbbel med å plukke opp ting fra bakken stående på strake bein.
Jeg lånte 9-åringen til knebøytest. Heldigvis ikke noe problem enda å komme ned og opp et par ganger til dyp sitte-på-huk med 35 kg balast![]()
De lever i alle fall så lenge de klarer det.... Jeg må prøve om jeg klarer det nå uten rette magemuskler. Tror største utfordringen blir å velte over på siden uten armer![]()
Jeg feilvurderte grundig hva som ble vanskeligst. Det var definitivt å komme fra sideliggende til sittende. Haha, som jeg kava. Måtte jo verne magen fra støt også. Kunne liksom ikke legge meg flatt på den følte jeg. Jeg kom meg fra liggende flatt på ryggen til stående med armene i kors foran brystet, men jeg var på en måte via å støtte meg på brystet og da vet jeg ikke om en dommer ville godkjent det som at armene ikke var i bruk selv om de var passive i oppgaven.
Da blir det for lettTror ikke det gjelder gravide. Du kan prøve 6-12 uker etter fødsel [emoji1303]
Jeg lurer på om følgende stillinger er vanskelig for folk? Demonstrert i mine nydelige søndagsklær.
Vis vedlegget 271443 Vis vedlegget 271444 Vis vedlegget 271445 Vis vedlegget 271446
Jeg hadde en mistanke om at folks vansker med undertøy, plukke ting fra gulvet, barbering osv i større grad går på ren bevegelighet enn på styrke. Du støtter den teorienJeg kan ingen av de der... ikke i nærheten i gang faktisk...
Du er jo helt rå!! Herregud altså!!Jeg lurer på om følgende stillinger er vanskelig for folk? Demonstrert i mine nydelige søndagsklær.
Vis vedlegget 271443 Vis vedlegget 271444 Vis vedlegget 271445 Vis vedlegget 271446
Alt det der går fint herJeg lurer på om følgende stillinger er vanskelig for folk? Demonstrert i mine nydelige søndagsklær.