Jubeltråd :)

Nurket på fire dager er verdens roligste baby, til tross for to apekatter av noen storesøsken som herjer rundt han! Sover, spiser og titter nysgjerrig rundt:love7 Og sover hele natten med unntak av én ammerunde i tre-tiden:Heartblue #lykke
Og her var jeg lykkelig over at Julian sov 00:55-03:55 og 06:00-08:10;) 4 timer søvn i løpet av natta er ny rekord etter fødsel.
 
Jubler for at alle prøver er STRØKNE på meg, og at det til nå ser ut for at jeg slapp unna HELLP runde 2 :D Blodtrykket i går.må ha vært at jeg var veldig sliten etter fødsel og krangel med ammingen (som også går bedre nå :) )

Vi er på vei HJEM!! Etter å ha hatt hotellrom på sykehushotellet siden 10. August! Nå gleder jeg med til å kose MASSE med storebror igjen[emoji170][emoji170]
God tur hjem!
 
Lillemann sov fra 01:00-0845 i dag!! Herremin for et godt sovehjerte! Våkna med et smil og litt babling!! :) Fin morning!
Kjenner litt misunnelse. Så flott for dere:)
 
Selv om vi ligger dårlig an sammenliknet med dere andre jublere, så jubler jeg litt over 3 timer sammenhengende søvn på minsten en gang i natt
 
Jubler for tre upåklagelige netter på rad med 6-7 timers søvn i ett strekk, og så enda 2,5-3 timer. Flink jente! Vi liker dovendyr om natta!

Misunnelig! Her har det vært amming hver andre time i natt, og hver time på dagen i dag. Mistenker økedøgn [emoji848]
 
Ene venninna mi fødte i natt:)
 
Må juble litt for at vesla har sovet 1 time i vogna nå på dagen! :D ny rekord for alene-soving på dagtid denne uken!
Hun våknet og var svært misfornøyd på kosekluten sin for at den luktet mamma men ikke hadde pupp. :p
 
Back
Topp