Jubeltråd :)

[emoji1303][emoji1303] Skal snart begynne med trim jeg også. Da blir 10.000 målet. Spørs om jeg klarer det. Er så bedagelig anlagt. Og på jobb får jeg ikke gå med klokke eller mobil, så da mister jeg maaaaaage skritt. Det er så demotiverende.
Ja vanligvis er målet 10 000 her også men et svangerskap med mye bekkenplager og nå mye nedpress i tillegg til at jeg føler meg som en beglodd whalmer i offentligheten gjør at jeg setter 6000 som mål. [emoji23]

Samboeren hadde forresten en fin en. Jeg sammenlignet meg selv med en shpeal først men endret til whalmer og påsto at om en uke er jeg vel mer whalord. Samboer påstår da at det forhåpentligvis da er omvendt. Altså at jeg om en uke fremdeles er stor som en hval. Takk for den liksom. [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Alt var fint med bolla i magen :Heartred Fikk en grundig ul-sjekk av verdens herligste lege. Morkakefunksjonen var kjempefin, nok fostervann og hun så mye fine bevegelser. Så godt å vite at hun bare er rolig fordi hun er litt lat, og ikke fordi noe er galt :happy:

Hurra for gode nyheter ❤️
 
Hvis du kan ha skritteller i bukselinningen, kan du kanskje ha en klokke i lomma? [emoji848]

Klokke, mobil og manuell skritteller er ikke lov i operasjonsavdelingen eller i pasientarbeid. Manuell skritteller kunne jeg puttet i sokken. Hvis jeg monterer klokken på ankelen, tror den at jeg står hele dagen [emoji6].
 
Klokke, mobil og manuell skritteller er ikke lov i operasjonsavdelingen eller i pasientarbeid. Manuell skritteller kunne jeg puttet i sokken. Hvis jeg monterer klokken på ankelen, tror den at jeg står hele dagen [emoji6].
Du får ringe apple og si at det er et hull i markedet; ankelarmbåndskritteller. Er det penger å tjene, så lager de det. [emoji12] Kanskje det svømmearmbåndet til fitbit fungerer? [emoji848] Flex 2. Den skal du kunne bruke som smykke, i alle fall, så vil tro du kan bruke den i sokken også.

Egentlig ganske fornøyd med at ansatte i operasjonsavdelinger ikke får ha dette, kjenner jeg. [emoji23] [emoji12]
 
Jubler for at jeg 6 dager etter fødsel har
Vært på kafé Med mamma, John Henrik, lillesøstera mi og guttene hennes.
Vært og handlet småting og mat.
Henta storebror i bhg med lillebror i bilstol og bekkenløsning.
Rydda og omorganisert kjøkkenskapene etter at mannen begynte å irritere seg og sutre krangle over dem. Mye er kasta eller gitt bort.

Så nå har jeg fortjent solo flaska mi og sjokolade i sofaen ilag med lillegutt [emoji6][emoji12]
 
God helg [emoji4]

Og håper overtidsmammaene og flere får mange babyer i helgen [emoji7]

Og dere som har fått babyer får masse babykos og gode stunder [emoji173]️
 
Back
Topp