Jubeltråd :)

Det har vært kaldt nok på soverommet i natt til at jeg ikke har våknet gjennomsvett en eneste gang:-) Faktisk fått nok søvn, og på slutten kunne jeg ha på dyne til og med:-)

Fikk sove 6 timer i strekk i natt!! Helt sykt! Og har solgt stoffer for ca 6500 nå, kun 2000 unna maskinen jeg vil ha [emoji7]

Ikke dumme cash å få inn. Hva slags maskin sparer du til?

En broderimaskin, det er neste på lista [emoji14]

Haha. Jeg hadde tre maskiner selv, men aldri broderingsmaskin. Solgte den ene, den enkleste, men angrer på det, den var en hest til de mest elementære oppgaven. Gull verdt. Nå har jeg liksom bare «fancy» maskin (og den er god altså, den andre var bare så god på å sy gjennom flere og kraftige stoffer) og overlock. Bare. :hilarious:

Haha. Jeg hadde tre maskiner selv, men aldri broderingsmaskin. Solgte den ene, den enkleste, men angrer på det, den var en hest til de mest elementære oppgaven. Gull verdt. Nå har jeg liksom bare «fancy» maskin (og den er god altså, den andre var bare så god på å sy gjennom flere og kraftige stoffer) og overlock. Bare. :hilarious:
Har vanlig (Brother innov-is 55), janome overlock og Brother coverstitch (Den første de hadde), så da e er jo det her et naturlig steg videre [emoji14] har også vinylkutter [emoji85]

Har vanlig (Brother innov-is 55), janome overlock og Brother coverstitch (Den første de hadde), så da e er jo det her et naturlig steg videre [emoji14] har også vinylkutter [emoji85]

Jeg hadde Janome Easy Jeans, før jeg kjøpte MC6600 Pro eller hva den nå heter. Janome det også. Og Janome Overlock.

Jau då.

Jeg hadde Janome Easy Jeans, før jeg kjøpte MC6600 Pro eller hva den nå heter. Janome det også. Og Janome Overlock.

Jau då.
Prøvde en vanlig janome i samme prisklasse som brotheren, men den dro raskt tilbake til butikken igjen [emoji14]

Dette har visst vært den store sove-natta for flere:-)

Back
Topp