Jubeltråd :)

Jo. Han er vell det... En ekte mann av kjøtt og blod med ett hjerte av gull!
Høres perfekt ut. Min mann er på ferie med familien min. Jeg vil også ha ferie snart.

36+0! :D

Mannen tok guttungen på morningen i dag så jeg kunne få ligge lenge :) spørs hvor mye lengre det varer i dag da, men å få være i senga til over 9 er himmelsk [emoji7]

Mannen tok guttungen på morningen i dag så jeg kunne få ligge lenge :) spørs hvor mye lengre det varer i dag da, men å få være i senga til over 9 er himmelsk [emoji7]
Jeg har vært hjemme alene i snart en uke. Resten av familien er på ferie. Våknet 06:45 i dag. Håpløst når jeg verken skal på jobb eller har sovet nok. Kan ta formiddagslur da. Deilig med alenetid, selv om jeg helst skulle sluppet de siste ukene på jobb....

35+0! Den viktigste datoen i svangerskapet for meg! Ungen har vært på vei ut i 3 uker, og i dag slipper jeg neonatal avd i nabobyen 2 timer unna [emoji122] [emoji122] [emoji122] Ikke noen riehemmere, 40 minutter ferge eller by hvor jeg ikke kjenner noen. Så nå kan hun egentlig få komme når hun vil. Helst vente 2 uker til da, men det går bra [emoji12]

35+0! Den viktigste datoen i svangerskapet for meg! Ungen har vært på vei ut i 3 uker, og i dag slipper jeg neonatal avd i nabobyen 2 timer unna [emoji122] [emoji122] [emoji122] Ikke noen riehemmere, 40 minutter ferge eller by hvor jeg ikke kjenner noen. Så nå kan hun egentlig få komme når hun vil. Helst vente 2 uker til da, men det går bra [emoji12]
Den følelsen er helt fantastisk :)

Mye å juble for i dag.
Mannen lot meg få ligge lenge i dag (til rundt 10)
Mannen har faktisk fortsatt ryddingen på kjøkkenet stua og tømt bleiebøtta [emoji33][emoji7]
Har vært på koselig besøk hos lillesøster og fått grillmat til middag [emoji7]

Og storebror har vært i god form hele dagen og til og med fått sitt første utendørs bad (han er 19 mnd).

Og nå er vi hjemme. Guttungen er fortsatt blid og jeg er i god form. Håper dagen fortsetter slik [emoji6]

Mannen har ihvertfall fått stor stjerne i boka i dag [emoji173]️

Mye å juble for i dag.
Mannen lot meg få ligge lenge i dag (til rundt 10)
Mannen har faktisk fortsatt ryddingen på kjøkkenet stua og tømt bleiebøtta [emoji33][emoji7]
Har vært på koselig besøk hos lillesøster og fått grillmat til middag [emoji7]

Og storebror har vært i god form hele dagen og til og med fått sitt første utendørs bad (han er 19 mnd).

Og nå er vi hjemme. Guttungen er fortsatt blid og jeg er i god form. Håper dagen fortsetter slik [emoji6]

Mannen har ihvertfall fått stor stjerne i boka i dag [emoji173]️

Så digg at du har hatt en sånn dag! :happy:

Back
Topp