Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg få lov til å juble for at folk har begynt å ha bare en mnd igjen, selv om det ikke gjelder meg på en stund enda?
Får du noen oppdaterte estimat på når det er sannsynlig at dere slipper hjem? Sies det noe om hvor lenge han må ha vært uten pustestans først? Ser får meg at det både er etterlengtet og kjempeskummelt å ta ham med hjem. Jeg sleit veldig med å sove i begynnelsen med min første fordi jeg måtte sjekke at han pustet hele tiden, enda han ikke hadde flere pustestans etter den første rett etter fødsel.Helt klart! Her feires det 6 uker til termin i dag [emoji41].
Får du noen oppdaterte estimat på når det er sannsynlig at dere slipper hjem? Sies det noe om hvor lenge han må ha vært uten pustestans først? Ser får meg at det både er etterlengtet og kjempeskummelt å ta ham med hjem. Jeg sleit veldig med å sove i begynnelsen med min første fordi jeg måtte sjekke at han pustet hele tiden, enda han ikke hadde flere pustestans etter den første rett etter fødsel.
Sandaler var en av de tingene jeg hadde med første gang, som jeg ikke fikk bruk forDa har jeg fått tak i nye sandaler å bruke hjemme og sandaler til sykehuset
Sandaler var en av de tingene jeg hadde med første gang, som jeg ikke fikk bruk for
Det var tanken min også. Ble raskt byttet ut med joggesko, så jeg kom meg raskere mellom avdelingeneJeg skal ha dem som innesko på sykehuset. Går ikke barfot der eller kun i sokkelesten.
Det var tanken min også. Ble raskt byttet ut med joggesko, så jeg kom meg raskere mellom avdelingene
Det var tanken min også. Ble raskt byttet ut med joggesko, så jeg kom meg raskere mellom avdelingene
Fantastisk!!!!Må juble!! Føler meg fantastisk i dag [emoji1316] bekkenet er nesten helt fint [emoji7][emoji173]️ nå vasker å rydder jeg for alt det er værdt! Du gode himmel så fantastisk deilig [emoji1316][emoji1316]