Jubeltråd :)

Kan jeg få lov til å juble for at folk har begynt å ha bare en mnd igjen, selv om det ikke gjelder meg på en stund enda? :)

Helt klart! Her feires det 6 uker til termin i dag [emoji41].
Får du noen oppdaterte estimat på når det er sannsynlig at dere slipper hjem? Sies det noe om hvor lenge han må ha vært uten pustestans først? Ser får meg at det både er etterlengtet og kjempeskummelt å ta ham med hjem. Jeg sleit veldig med å sove i begynnelsen med min første fordi jeg måtte sjekke at han pustet hele tiden, enda han ikke hadde flere pustestans etter den første rett etter fødsel.

Får du noen oppdaterte estimat på når det er sannsynlig at dere slipper hjem? Sies det noe om hvor lenge han må ha vært uten pustestans først? Ser får meg at det både er etterlengtet og kjempeskummelt å ta ham med hjem. Jeg sleit veldig med å sove i begynnelsen med min første fordi jeg måtte sjekke at han pustet hele tiden, enda han ikke hadde flere pustestans etter den første rett etter fødsel.

Vi har ikke fått noe nærmere estimat for utreise enn «ca termin». Foreløpig har han jo pustehjelp og klarer ikke livnære seg selv mer enn 10-50% av måltidene. Elektrodene på brystet som måler hjertefrekvens og pustefrekvens kan tas av 3-7 dager etter siste episode med pulsfall. Elektrodene som måler oksygenmetning og puls tas av noen dager etter han har vært minst ett døgn uten å falle under 86% i oksygenmetning. Vi blir ikke sendt hjem før de er veldig sikre på at Rolf puster heeeeeele tiden.

Da har jeg fått tak i nye sandaler å bruke hjemme og sandaler til sykehuset :)

Da har jeg fått tak i nye sandaler å bruke hjemme og sandaler til sykehuset :)
Sandaler var en av de tingene jeg hadde med første gang, som jeg ikke fikk bruk for:)

Foreldrepengesøknaden er ferdigbehandlet!:happy093

Sandaler var en av de tingene jeg hadde med første gang, som jeg ikke fikk bruk for:)

Jeg skal ha dem som innesko på sykehuset. Går ikke barfot der eller kun i sokkelesten.

Jeg skal ha dem som innesko på sykehuset. Går ikke barfot der eller kun i sokkelesten.
Det var tanken min også. Ble raskt byttet ut med joggesko, så jeg kom meg raskere mellom avdelingene:-)

Det var tanken min også. Ble raskt byttet ut med joggesko, så jeg kom meg raskere mellom avdelingene:-)

Sko holder jeg på å gi opp pga vann. Må uansett ha skoskje for å få dem på.

Sko holder jeg på å gi opp pga vann. Må uansett ha skoskje for å få dem på.

Back
Topp