Jubeltråd :)

Jubler for skattepengene
Og for at i kveld blir det fifty shades freed kveld med ei fra min forrige barselgruppe [emoji6]

I dag jubler jeg for å ha sluppet ut av føden igjen med bolla på innsiden, og for at baksmellen ble gjort om til penger til gode! :D

Åja, og for at tullekoppen ligger godt plassert med hodet ned! :D

Last edited:
33 uker:)

Med alle disse fødslene og truende fødslene på gruppa, så føles hver uke fra 24 til 37 som en milepæl.

Jeg og ei venninne har bestilt billetter til mamma Mia premiere 20 juli(13 dager før termin)Så nå håper vi bare at lillebror ikke har det så travelt at han vil ut før.

Jeg og ei venninne har bestilt billetter til mamma Mia premiere 20 juli(13 dager før termin)Så nå håper vi bare at lillebror ikke har det så travelt at han vil ut før.
Det høres morsomt ut. :) Kanskje jeg burde prøve å finne noen til å bli med meg på premieren også.

Eller under....

Har tenkt tanken men da får jeg knipe igjen [emoji23]

Derfor jeg sørga for at hun som er med kan kjøre om noe skulle skje.
Da høres det ut som om du er godt forberedt:-)

Da høres det ut som om du er godt forberedt:-)

Må nesten være det så tett på termin.
Ellers blir det storoppslag i lokalavisen.

* Mamma Mia fødsel i Molde Kino *
Lokal gravid fødte en frisk gutt under premieren på mamma Mia i storsalen på Molde kino.

Må nesten være det så tett på termin.
Ellers blir det storoppslag i lokalavisen.

* Mamma Mia fødsel i Molde Kino *
Lokal gravid fødte en frisk gutt under premieren på mamma Mia i storsalen på Molde kino.
Må jo være en perle for alliterasjons-elskende journalister. «Molde-mammas Mamma Mia-fødsel midt-sals»

Sov relativt sammenhengende fra 00 til 04, og fitbiten mener jeg har sovet 6:42 totalt i natt :)

Var å handlet det siste til babyen i går, bestilte ammetopper og to bher, og nå bestilte jeg nye joggesko og et par sandaler til føden! Da mangler kun koseklut til lille, og den skal storebror få velge :) syke greier [emoji33]

Jubler for at jeg er i fin form og at det er deilig vær å reise på minicruise i! :Heartred Nå skal jeg nyte siste turen før lille kommer :)

Haha, jeg er KALD! :eek: Er ca 20 grader ute, og så fikk vi skikkelig gjennomtrekk gjennom huset, så jeg måtte faktisk lukke en dør og ta på meg BUKSE! :eek: Nice. :cool05

Back
Topp