Jubeltråd :)

Ja. De første 4-5 var gøy. Nå må jeg ærlig innrømme at jeg er litt lei. Men er jo fantastisk at vi har ett helsevesen som er så pass på. At de ikke slipper kontrollen om de ikke er helt sikker på målene sine, eller om de har mistanker at de tar det på alvor. At man i ett risiko svangerskap får så pass god oppfølging er helt fantastisk. Tror ikke det har gått mer enn 14 dager mellom hver kontroll :)
Enig i at de første var gøy, men jeg nå begynner å bli litt lei! Har ikke hatt like mange som deg, men sikkert 6-8 totalt. Er liksom ikke så spennende med selve ultralyden lenger, ser jo omtrent ingenting når de er blitt så store og lagt seg med hodet ned. Men er spennende å høre veksten etterpå :D

Enig i at de første var gøy, men jeg nå begynner å bli litt lei! Har ikke hatt like mange som deg, men sikkert 6-8 totalt. Er liksom ikke så spennende med selve ultralyden lenger, ser jo omtrent ingenting når de er blitt så store og lagt seg med hodet ned. Men er spennende å høre veksten etterpå :D
Samme her [emoji14] var på nr 7 forrige uke, litt over 2 uker til nr 8 [emoji23] blir nok en 10-12 før lille er ute...

Jeg har "bare" vært på 4, men de 3 første holdt egentlig for spenningen og entusiasmen sin del. :joyful:

Ja er jo kjekt å følge med på hvor mye den lille har lagt på seg :)

Hos min yngste var det meget tydlig fra han var rundt året. Det meste han gjorde skjedde med venstre hånda fra da. Og han er fortsatt venstrehendt, snart 5 år nå :p
Min eldste gjorde det aller meste med venstre fra han var liten til han begynte på skolen. Da skrev han plutselig med høyre. Jeg er ambidekster.

Min eldste gjorde det aller meste med venstre fra han var liten til han begynte på skolen. Da skrev han plutselig med høyre. Jeg er ambidekster.
Da er det jo bare å vente å se hva det ender på til slutt :p
Men tror nok ikke han kommer til å bytte.
Men er det noe som er arvelig?

Kult å kunne bruke begge henda like bra da, alt jeg gjør med venstre blir bare en usse :wacky:

Hos min yngste var det meget tydlig fra han var rundt året. Det meste han gjorde skjedde med venstre hånda fra da. Og han er fortsatt venstrehendt, snart 5 år nå :p

Var veldig tydelig på mellomste her også allerede fra han skulle lære seg å spise selv. Vi ga han skjeen i høyre hånd, og han byttet til venstre - helt konsekvent.

Back
Topp