ChristinaW
Glad i forumet
Er slikt man finner ut når di nærmer seg 3-4 års alderen.Tror min 1 åring er/blir venstrehendt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er slikt man finner ut når di nærmer seg 3-4 års alderen.Tror min 1 åring er/blir venstrehendt..
Enig i at de første var gøy, men jeg nå begynner å bli litt lei! Har ikke hatt like mange som deg, men sikkert 6-8 totalt. Er liksom ikke så spennende med selve ultralyden lenger, ser jo omtrent ingenting når de er blitt så store og lagt seg med hodet ned. Men er spennende å høre veksten etterpåJa. De første 4-5 var gøy. Nå må jeg ærlig innrømme at jeg er litt lei. Men er jo fantastisk at vi har ett helsevesen som er så pass på. At de ikke slipper kontrollen om de ikke er helt sikker på målene sine, eller om de har mistanker at de tar det på alvor. At man i ett risiko svangerskap får så pass god oppfølging er helt fantastisk. Tror ikke det har gått mer enn 14 dager mellom hver kontroll
Samme her [emoji14] var på nr 7 forrige uke, litt over 2 uker til nr 8 [emoji23] blir nok en 10-12 før lille er ute...Enig i at de første var gøy, men jeg nå begynner å bli litt lei! Har ikke hatt like mange som deg, men sikkert 6-8 totalt. Er liksom ikke så spennende med selve ultralyden lenger, ser jo omtrent ingenting når de er blitt så store og lagt seg med hodet ned. Men er spennende å høre veksten etterpå
Ja er jo kjekt å følge med på hvor mye den lille har lagt på segEnig i at de første var gøy, men jeg nå begynner å bli litt lei! Har ikke hatt like mange som deg, men sikkert 6-8 totalt. Er liksom ikke så spennende med selve ultralyden lenger, ser jo omtrent ingenting når de er blitt så store og lagt seg med hodet ned. Men er spennende å høre veksten etterpå
Blir en venstrehendt til her daSamme her [emoji14] var på nr 7 forrige uke, litt over 2 uker til nr 8 [emoji23] blir nok en 10-12 før lille er ute...
Ja er noe med at etter uke 30 så er det lite endring utenom at den lille legger mye mer på seg for hver gang da.Jeg har "bare" vært på 4, men de 3 første holdt egentlig for spenningen og entusiasmen sin del.
Forberedt på det, sambo og storebror er venstrehendteBlir en venstrehendt til her da
Ett års bryllupsdag i dag Har ikke tid til feiring i dag, (en kompis av mannen trenger flyttehjelp,) men har bestilt bord på restaurant neste fredag
Så gøyVis vedlegget 263934
Vis vedlegget 263935
Vis vedlegget 263936
Fikk tidenes overaskelse da jeg kom hjem idag[emoji173]️[emoji24]
Gratulerer med bytte av bilDet er så digg med nye brukt bil
Føler meg som ei dronning i den.
Byttet en VW Touran med en VW Sharan
Hos min yngste var det meget tydlig fra han var rundt året. Det meste han gjorde skjedde med venstre hånda fra da. Og han er fortsatt venstrehendt, snart 5 år nåEr slikt man finner ut når di nærmer seg 3-4 års alderen.
Min eldste gjorde det aller meste med venstre fra han var liten til han begynte på skolen. Da skrev han plutselig med høyre. Jeg er ambidekster.Hos min yngste var det meget tydlig fra han var rundt året. Det meste han gjorde skjedde med venstre hånda fra da. Og han er fortsatt venstrehendt, snart 5 år nå
Da er det jo bare å vente å se hva det ender på til sluttMin eldste gjorde det aller meste med venstre fra han var liten til han begynte på skolen. Da skrev han plutselig med høyre. Jeg er ambidekster.
Hos min yngste var det meget tydlig fra han var rundt året. Det meste han gjorde skjedde med venstre hånda fra da. Og han er fortsatt venstrehendt, snart 5 år nå