Har fått solgt stoffer og mønster for 8330 kr og dermed dekket HELE den nye maskina[emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså! Sovet totalt 8-9 timer inattDet trengtes, kroppen var heeelt utslitt igår.
Ja, helt utrolig hvor stor forskjell det gjør! Lenge siden jeg har sovet ordentlig nå, så kroppen har vært totalt utslitt de siste dagene.Misunner deg bare bittelitt. Søvn er så godt [emoji7]
Noe sier meg at dere har litt skeiv fordeling på middagslaging hjemme hos dereJeg har ikke laget middag i dag, det har sambo gjort [emoji23][emoji1316][emoji1360][emoji322]
Er vel gjerne det at han har vært borte i over 5 uker tenker jegNoe sier meg at dere har litt skeiv fordeling på middagslaging hjemme hos dereJeg kom hjem til (nesten) ferdig middag i går, og nystøvsugd leilighet i dag.
Stemmer. Det visste jeg joEr vel gjerne det at han har vært borte i over 5 uker tenker jeg![]()
Ikke så alt for lite det heller! Til vanlig syns jeg det er ganske deilig når han reiser bort litt, og jeg får huset alene en stund. Men de siste månedene har det ikke vært særlig stas, selv om han ikke har vært borte mer enn 2 netter sammenhengendeStemmer. Det visste jeg joMin har bare vært borte 9 dager.