Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk sove 6 timer i strekk i natt!! Helt sykt! Og har solgt stoffer for ca 6500 nå, kun 2000 unna maskinen jeg vil ha [emoji7]
En broderimaskin, det er neste på lista [emoji14]Ikke dumme cash å få inn. Hva slags maskin sparer du til?
En broderimaskin, det er neste på lista [emoji14]

Har vanlig (Brother innov-is 55), janome overlock og Brother coverstitch (Den første de hadde), så da e er jo det her et naturlig steg videre [emoji14] har også vinylkutter [emoji85]Haha. Jeg hadde tre maskiner selv, men aldri broderingsmaskin. Solgte den ene, den enkleste, men angrer på det, den var en hest til de mest elementære oppgaven. Gull verdt. Nå har jeg liksom bare «fancy» maskin (og den er god altså, den andre var bare så god på å sy gjennom flere og kraftige stoffer) og overlock. Bare.![]()
Har vanlig (Brother innov-is 55), janome overlock og Brother coverstitch (Den første de hadde), så da e er jo det her et naturlig steg videre [emoji14] har også vinylkutter [emoji85]
Prøvde en vanlig janome i samme prisklasse som brotheren, men den dro raskt tilbake til butikken igjen [emoji14]Jeg hadde Janome Easy Jeans, før jeg kjøpte MC6600 Pro eller hva den nå heter. Janome det også. Og Janome Overlock.
Jau då.
5 timer her! Det må ha vært noe ekstra godt med denne natta!Ikke dumme cash å få inn. Hva slags maskin sparer du til?
Det var helt nydelig!5 timer her! Det må ha vært noe ekstra godt med denne natta!
Var på gravidmassasje i dag! 75 minutter ren glede![]()

Ble så sjalu på deg, at nå har jeg bestilt time til tirsdag![]()
Det håper virkelig jeg også. Kroppen er så stiv og støl fra topp til tå, at bedre, det blir det uansett [emoji106][emoji4]Håper du blir like fornøyd som meg!
Det håper virkelig jeg også. Kroppen er så stiv og støl fra topp til tå, at bedre, det blir det uansett [emoji106][emoji4]
Jubler for 37+0 og ikke lengre prematur baby om han skulle komme nå [emoji7]