Og jeg kan juble for å ha sovet uavbrutt hele natten, og fortsatt ikke kjent en eneste maserie! Du dæven, det var nydelig! Håper det fortsetter! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må juble!! Føler meg fantastisk i dag[emoji1316] bekkenet er nesten helt fint [emoji7][emoji173]️ nå vasker å rydder jeg for alt det er værdt! Du gode himmel så fantastisk deilig [emoji1316][emoji1316]
Så flott at kroppen fungerer. Ikke slit deg ut igjen med en gang da.Må juble!! Føler meg fantastisk i dag[emoji1316] bekkenet er nesten helt fint [emoji7][emoji173]️ nå vasker å rydder jeg for alt det er værdt! Du gode himmel så fantastisk deilig [emoji1316][emoji1316]
Så flott at kroppen fungerer. Ikke slit deg ut igjen med en gang da.
Så digg!![]()
Fantastisk!!!!![]()
Har ikke følt meg så bra på mange mnd [emoji33][emoji7] så klarer nesten ikkje begrense meg [emoji28] spent på om jeg overdriver å blir vond igjen, eller om jeg kanskje kan få noen dager sånn som dette her. Det hadde vært fantastisk [emoji7][emoji173]️
Jeg hadde masse energi dagen storebror kom [emoji85]
Åh [emoji33] men lillebror kan ikke komme i daghar ikke tid eller barnevakt [emoji23][emoji85] å det er jo nesten 5 uker til termin, så da går vi for en dag med bare mye energi [emoji28][emoji1316][emoji1360]
Vant vin på jobb![]()
Tror ikke jeg får smake, men alltid gøy å vinneDen blir god når ungen er ute og du ikke ammer eller ungen ikke trenger pupp på så og så lenge [emoji6]
Ja det skal jeg være enig iTror ikke jeg får smake, men alltid gøy å vinne![]()