Jubeltråd :)

Og jeg kan juble for å ha sovet uavbrutt hele natten, og fortsatt ikke kjent en eneste maserie! Du dæven, det var nydelig! Håper det fortsetter! :D

Må juble!! Føler meg fantastisk i dag :) [emoji1316] bekkenet er nesten helt fint [emoji7][emoji173]️ nå vasker å rydder jeg for alt det er værdt! Du gode himmel så fantastisk deilig [emoji1316][emoji1316]
Så flott at kroppen fungerer. Ikke slit deg ut igjen med en gang da.

34 uker i dag:)

Har ikke følt meg så bra på mange mnd [emoji33][emoji7] så klarer nesten ikkje begrense meg [emoji28] spent på om jeg overdriver å blir vond igjen, eller om jeg kanskje kan få noen dager sånn som dette her. Det hadde vært fantastisk [emoji7][emoji173]️

Jeg hadde masse energi dagen storebror kom [emoji85]

Jeg hadde masse energi dagen storebror kom [emoji85]

Åh [emoji33] men lillebror kan ikke komme i dag :p har ikke tid eller barnevakt [emoji23][emoji85] å det er jo nesten 5 uker til termin, så da går vi for en dag med bare mye energi [emoji28][emoji1316][emoji1360]

Åh [emoji33] men lillebror kan ikke komme i dag :p har ikke tid eller barnevakt [emoji23][emoji85] å det er jo nesten 5 uker til termin, så da går vi for en dag med bare mye energi [emoji28][emoji1316][emoji1360]

Satser på det ;)

Det jeg bakte i går, kan ikke med rette kalles fylte horn. Jeg kaller det klumper med fylt lavkarbo-bakverk. Jubler over at jeg spiste 2 stk til middag i dag og det fikk blodsukkeret mitt til 5,1mmol/l:happy: Kjempegode var de også.

Vant vin på jobb:-)

Taco på G. Greit nok at det er jeg som lager den, men taco er godt uansett :) nå skal jeg og mannen kose oss [emoji7]

Den blir god når ungen er ute og du ikke ammer eller ungen ikke trenger pupp på så og så lenge [emoji6]
Tror ikke jeg får smake, men alltid gøy å vinne:-)

Back
Topp