Jubler for FERIE, strikketid og A på siste eksamen [emoji3][emoji322]
Gratulerer!! Hva har du tatt xamen i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk norsk muntligGratulerer!! Hva har du tatt xamen i?
Takk norsk muntlig
Fortsatt i sjokk [emoji23]Wow, veldig imponert!!
Innser at det er maks 3 mnd igjen selv med maks overtid.
Er det ikke bedre å ha bursdag etter skolestart enn i sommerferien? Dessuten om jeg avspaserer all overtiden min, så blir det fødsel mens jeg fremdeles er på ferie. Får heller spare litt avspasering til Eskimorgan ;-)Satser på at du får avspasere tidligere utført overtid [emoji6]
Er det ikke bedre å ha bursdag etter skolestart enn i sommerferien? Dessuten om jeg avspaserer all overtiden min, så blir det fødsel mens jeg fremdeles er på ferie. Får heller spare litt avspasering til Eskimorgan ;-)
Takk [emoji173] Allerede godt i gangWohooo! Godt jobba[emoji173]️[emoji173]️ Herlig med ferie[emoji7] Kos deg masse med strikkingen nå[emoji173]️
Fantastisk! Må vel snart få sendt inn en bestilling selv, lageret av ullstoff minket i vinter.Bruker å bestille ull i metervare fra Janus, og fikk pakken idag Det var noen små flekker på stoffet, så fikk nesten 4m isteden for 2 som jeg betalte for [emoji108][emoji108]
Har en smekkfull 60-liters boks med ull[emoji23][emoji85] men når de la ut sommerfugl-ull så billig måtte jeg jo bare slå til!!Fantastisk! Må vel snart få sendt inn en bestilling selv, lageret av ullstoff minket i vinter.
Så stort er ikke mitt ullager! men bør vel få syrommet opp og gå først for å se hvor mye ledig plass som må fylles opp.Har en smekkfull 60-liters boks med ull[emoji23][emoji85] men når de la ut sommerfugl-ull så billig måtte jeg jo bare slå til!!