Jubeltråd :)

En uke senere blir en uke nærmere uavhengig av om den gode natta kommer snart eller om mange år:hilarious:
Jeg håper da det blir minst én bra natt før det har gått mange år :hilarious:

Jeg kledde på meg shorts og singlet som "vanlig" på morgenkvisten, og trodde jeg skulle fryse ihjel! :hilarious: plutselig 12 grader når jeg skulle kjøre eldste på skolen, i stedet for 20-25 som det har vært i lang tid. :p
Det er 19 her, men masse vind som lager goood gjennomtrekk i huset. Godt å få avkjølt både utsida, innsida og kroppen. :) Men ja, singlet i 12 grader hørtes kaldt ut!

Det var faktisk ganske kjølig å sykle til jobb i shorts og singlet i dag. Håper det er blitt litt varmere ute for ungenes skyld. De er i shorts og t-skjorte.

Jubler for en flott time hos hs med storebror [emoji4] første timen på lenge at vekta ikke var noe problem og han var flink å bable, gå, forståelse osv. Følte meg 10 kg lettere etter timen :)

Han er nå 18 mnd 15.085kg og 86 cm. Tenk om lillebror blir i samme kaliberet om ca 20 mnd [emoji7]

Jubler for en flott time hos hs med storebror [emoji4] første timen på lenge at vekta ikke var noe problem og han var flink å bable, gå, forståelse osv. Følte meg 10 kg lettere etter timen :)

Han er nå 18 mnd 15.085kg og 86 cm. Tenk om lillebror blir i samme kaliberet om ca 20 mnd [emoji7]
Stor gutt:) mini her på 2år og 4 mnd var akkurat 14,6kg og 87 cm [emoji14]

Back
Topp