Jeg håper da det blir minst én bra natt før det har gått mange årEn uke senere blir en uke nærmere uavhengig av om den gode natta kommer snart eller om mange år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper da det blir minst én bra natt før det har gått mange årEn uke senere blir en uke nærmere uavhengig av om den gode natta kommer snart eller om mange år
Jeg håper da det blir minst én bra natt før det har gått mange år
Joda sant nokEn uke senere blir en uke nærmere uavhengig av om den gode natta kommer snart eller om mange år
Jeg kledde på meg shorts og singlet som "vanlig" på morgenkvisten, og trodde jeg skulle fryse ihjel! plutselig 12 grader når jeg skulle kjøre eldste på skolen, i stedet for 20-25 som det har vært i lang tid.Jippi, det er kaldere i dag!
Det er 19 her, men masse vind som lager goood gjennomtrekk i huset. Godt å få avkjølt både utsida, innsida og kroppen. Men ja, singlet i 12 grader hørtes kaldt ut!Jeg kledde på meg shorts og singlet som "vanlig" på morgenkvisten, og trodde jeg skulle fryse ihjel! plutselig 12 grader når jeg skulle kjøre eldste på skolen, i stedet for 20-25 som det har vært i lang tid.
22 her nå, myyyye bedre! fint med sommer, men 32 grader i skyggen er for varmt for en gravid skrott.Det er 19 her, men masse vind som lager goood gjennomtrekk i huset. Godt å få avkjølt både utsida, innsida og kroppen. Men ja, singlet i 12 grader hørtes kaldt ut!
Jubler stooort for dette jeg også!Jippi, det er kaldere i dag!
Stor gutt mini her på 2år og 4 mnd var akkurat 14,6kg og 87 cm [emoji14]Jubler for en flott time hos hs med storebror [emoji4] første timen på lenge at vekta ikke var noe problem og han var flink å bable, gå, forståelse osv. Følte meg 10 kg lettere etter timen
Han er nå 18 mnd 15.085kg og 86 cm. Tenk om lillebror blir i samme kaliberet om ca 20 mnd [emoji7]