Jubeltråd :)

28+0! Endelig! Og har en merkelig ro overfor eksamen på onsdag... håper det er et godt tegn![emoji33]
Godt noen har ro. Jeg begynner å få litt panikk for eksamen neste onsdag og så muntlig mandagen etter

Godt noen har ro. Jeg begynner å få litt panikk for eksamen neste onsdag og så muntlig mandagen etter
Har lest mot den muntlige over lang tid nå, og føler at i alle fall noe sitter, jeg blir å kunne svare på mange spm, Så da stryker jeg ikke! Og det hjelper!

Har lest mot den muntlige over lang tid nå, og føler at i alle fall noe sitter, jeg blir å kunne svare på mange spm, Så da stryker jeg ikke! Og det hjelper!
Ja er egentlig den muntlige jeg stresser mest med. Skriftlig skal jeg klare mye på ihvertfall men må lese en del til begge.

Fikk A på.muntlig før jul så kjenner jo press til å gjøre det bra nå også.

Hva skal du opp i?

Ja er egentlig den muntlige jeg stresser mest med. Skriftlig skal jeg klare mye på ihvertfall men må lese en del til begge.

Fikk A på.muntlig før jul så kjenner jo press til å gjøre det bra nå også.

Hva skal du opp i?
Altså, forventer IKKE en a! Alt over E er godkjent her [emoji14] (den teller 40% av samlet karakter sammen med den skriftlige)

Skal opp i norsk, vi har en haug med skjønnlitterære bøker, hørespill og filmer vi må kunne, pluss teoretiske tema vi kan trekke :)

Altså, forventer IKKE en a! Alt over E er godkjent her [emoji14] (den teller 40% av samlet karakter sammen med den skriftlige)

Skal opp i norsk, vi har en haug med skjønnlitterære bøker, hørespill og filmer vi må kunne, pluss teoretiske tema vi kan trekke :)
Nei, forventer egentlig ikke så mye over C jeg. Kan ikke få Å hver gang.

Jeg skal opp i NHB (natur,helse og bevegelse) og SRLE (samfunn, religion, livssyn og etikk). I muntlig får vi ikke beskjed om tema før vi kommer inn til muntlig og får ikke noe tid til å forberede noe. [emoji85][emoji22]

Nei, forventer egentlig ikke så mye over C jeg. Kan ikke få Å hver gang.

Jeg skal opp i NHB (natur,helse og bevegelse) og SRLE (samfunn, religion, livssyn og etikk). I muntlig får vi ikke beskjed om tema før vi kommer inn til muntlig og får ikke noe tid til å forberede noe. [emoji85][emoji22]
Var oppe i religion for 2 år siden, kunne da få alle av religionene og livssyn på eksamen, ikke forberedt noe.. .

På denne skal vi heller ikke forberede noe, og vi kan få hele pensumet... så stiller sånn sett på lik grunn som deg! Men vet at vi enten trekker en av bøkene, eller et av temaene:)

Jeg har alltid panikk for muntlig. Det er grusomt.

Var oppe i religion for 2 år siden, kunne da få alle av religionene og livssyn på eksamen, ikke forberedt noe.. .

På denne skal vi heller ikke forberede noe, og vi kan få hele pensumet... så stiller sånn sett på lik grunn som deg! Men vet at vi enten trekker en av bøkene, eller et av temaene:)
Ja vi har todelt. Dvs det er to rom som har eksamen samtidig, og så skal vi enten inn til samfunnsfag eller religion. Så går vi tema inne på rommet igjen. [emoji85][emoji85][emoji85]

Jeg også. Syns egentlig skriftlig er bedre for da får jeg samlet tankene litt. [emoji23]
Jeg var nesten rolig en gang før muntlig. Da var jeg på forhånd helt sikker på at jeg kunne hele pensum ut og inn og at jeg ikke risikerte å bli satt fast på noe. Men selv da var pulsen vesentlig høyere enn på skriftlig. Det er flaut på en helt annen måte å ikke kunne svare på muntlig enn på skriftlig.

HATER muntlig, skjønner ikke hvor roen kommer fra...

Skriftlig hjemmeeksamen er nok det jeg liker best, god tid, og man har tid til å diskutere med andre, sånn det faktisk er i arbeidslivet!!
Ja det er helt sant.

Man sitter ikke som pedagog og skal svare på 6 timer eller på stående fot på 20 min.

Man har jo kollegaer og tid. Men vi må jo settes på prøve så de vet at vi lærer det vi må også.

Det regner!!! Når det slutter skal jeg gjennomlufte huset. Kanskje man kan sove i litt deiligere temperatur i natt (krysser fingrene)

Back
Topp