Jubeltråd :)

Natt til i forgårs hadde jeg magetrøbbel og natt til i går hadde jeg den skumle episoden med å puste inn magesyre. Så jeg har gått rundt i to dager og bare følt meg helt pyton.
I går kveld badet jeg og var på do, og jeg vet ikke hvilken av delene som hjalp :hilarious:, men plutselig var det som om et sløvt uggen-slør mellom meg og resten av verden bare forsvant! Negativitet byttet ut med positivitet, slapphet byttet ut med iallfall litt energi. :) Å bli bedre er en fantastisk følelse! Skulle ønske jeg kunne delt den ut i tablettform eller noe.
Litt flaut om det var jern-magen som var problemet og doturen som hjalp så mye... :p

Man skal ikke undervurdere effekten av en skikkelig skitjobb!! Uansett flott at du føler deg bedre. Måtte det vare [emoji1303]

Jubler for at mannen tok guttungen i dag tidlig slik at jeg fikk ligge 1 time lengre [emoji7]

Jubler for at klokka har passert midnatt og vi nå er i uke 28+0:Heartred det ble feiret med et stort glass sjokomelk, og to knekkebrød med brunost kl 00.30:notworthy

Jubler i dag for at paracet tok knekken på det verste av tullet fra visdomstannen (har vært en laaang natt...) og at det mobile bredbåndet funker bedre enn mobildata! :)

1dag uten koffein og ingen hodepine så langt:joyful:
Hvor mye koffein drakk du fra før? Koffeinhodepine kommer vel gjerne ved drastiske kutt, ikke om man går fra 5 til 2 kopper eller fra 2 kopper til ingen.

Hvor mye koffein drakk du fra før? Koffeinhodepine kommer vel gjerne ved drastiske kutt, ikke om man går fra 5 til 2 kopper eller fra 2 kopper til ingen.

For meg er det ikke slik. Jeg hadde lang periode med koffeinstop, så har jeg holdt på et stund nå. Men jeg kjente det forrige gang, da hadde jeg intens hodepine i tre dager. Jeg reagerer veldig kraftig på koffein, ikke koffein.

For meg er det ikke slik. Jeg hadde lang periode med koffeinstop, så har jeg holdt på et stund nå. Men jeg kjente det forrige gang, da hadde jeg intens hodepine i tre dager. Jeg reagerer veldig kraftig på koffein, ikke koffein.
Kjipt. Håper det går bra nå!

Jeg kunne vise til gode nok blodsukkerverdier til å slippe tettere oppfølging. Ingen insulinsprøyter:-)

Leser til eksamen og hører på musikk, ei gammel spilleliste jeg har laget og Besvärjelse med Oscar Danielson kommer over høytalerne [emoji173]️ Den sier så mye til oss som går og venter [emoji173]️

Jubler for 28+0 i dag!:D

Back
Topp