Jubeltråd :)

Enig i den! Det var det mest herlige med hele dagen:D
Jepp! Godt med kaker og sånt, men å hoppe oppi joggebukse og ordentlig genser - priceless! :D

Arbeidsgiver til mannen er positiv til 4 uker lønnet omsorgspermisjon etter fødsel, etter vi fikk støttebrev av tvillingforeldreforeningen:D

Nå har jeg fått antibiotika å knaske på, ammevennlig antibiotika! [emoji1303] og program for pumping annenhver time fremover. (Den siste der burde egentlig være i klagetråden).

Nå har jeg fått antibiotika å knaske på, ammevennlig antibiotika! [emoji1303] og program for pumping annenhver time fremover. (Den siste der burde egentlig være i klagetråden).
God bedring!

Jeg følte meg sterk på trening i dag for første gang på lenge:-)

Jeg har syntes det har vært litt hardt dette svangerskapet med maks én kopp kaffe om dagen, og instant koffeinfri er ikke særlig godt. I går gjorde jeg et spontankjøp av en Nespresso-maskin og koffeinfri-kapsler. Nå drikker jeg så mye kaffe jeg bare vil:-) Deilig:coffee2:Heartred

Natt til i forgårs hadde jeg magetrøbbel og natt til i går hadde jeg den skumle episoden med å puste inn magesyre. Så jeg har gått rundt i to dager og bare følt meg helt pyton.
I går kveld badet jeg og var på do, og jeg vet ikke hvilken av delene som hjalp :hilarious:, men plutselig var det som om et sløvt uggen-slør mellom meg og resten av verden bare forsvant! Negativitet byttet ut med positivitet, slapphet byttet ut med iallfall litt energi. :) Å bli bedre er en fantastisk følelse! Skulle ønske jeg kunne delt den ut i tablettform eller noe.
Litt flaut om det var jern-magen som var problemet og doturen som hjalp så mye... :p

Natt til i forgårs hadde jeg magetrøbbel og natt til i går hadde jeg den skumle episoden med å puste inn magesyre. Så jeg har gått rundt i to dager og bare følt meg helt pyton.
I går kveld badet jeg og var på do, og jeg vet ikke hvilken av delene som hjalp :hilarious:, men plutselig var det som om et sløvt uggen-slør mellom meg og resten av verden bare forsvant! Negativitet byttet ut med positivitet, slapphet byttet ut med iallfall litt energi. :) Å bli bedre er en fantastisk følelse! Skulle ønske jeg kunne delt den ut i tablettform eller noe.
Litt flaut om det var jern-magen som var problemet og doturen som hjalp så mye... :p
Så godt å høre at formen snudde, håper det varer!:happy:

Uansett hva det var som hjalp, digg å føle seg bedre [emoji1360][emoji7][emoji1319]

Back
Topp