Jubeltråd :)

Jubler for 8+0 i dag! Og at det er TUL i dag!
 
Juleferie fra i dag. Skal handle gaver, pynte og kose meg de neste dagene. I tillegg begynner jeg endelig å merke noen symptomer! [emoji4] Småkvalm i går og antydning til ømme bryster nå. Enn så lenge jubler jeg for symptomer [emoji1]
 
Jubler for at mannen tar halv dag på jobb i dag og lot meg sove vekk migrena[emoji173]️
 
Jubler for 6+0 og TUL i forbindelse med ICSI om 13 dager☺️
 
Jubler for 8+0 imorgen og ny ultralyd før jula slår ordentlig inn ❤️
 
Jubler for bankende hjerte på TUL idag [emoji2] Gynekolog mente det var første dagen det gikk an å se hjertet, så skikkelig bra at vi ikke hadde time tidligere i uken [emoji4]
 
Jubler for bankende hjerte på TUL idag [emoji2] Gynekolog mente det var første dagen det gikk an å se hjertet, så skikkelig bra at vi ikke hadde time tidligere i uken [emoji4]

Hvor langt er du? :)
 
Endelig juleferie! :) Straks hjem for å pakke og rydde, og så reise hjem til mamma i morgen tidlig, og bare være sløv i mange dager :)
 
Såå kjekt med like sterke streker!! :) ønsker alle dere fine damer ei riktig god jul!! :Heartbigred
 

Vedlegg

  • 121DA7D4-ACE4-4C4E-99E0-B9EFFCF1CFA8.jpeg
    121DA7D4-ACE4-4C4E-99E0-B9EFFCF1CFA8.jpeg
    770,6 KB · Visninger: 64
Jubler for 6+2 og at jeg idag fikk tilbake svar på blodprøvene jeg tok for en uke siden. Da viste hcg 7300:Heartred
 
Back
Topp