Jubeltråd :)

Jubler for å få Gravid 1-2 på digital test i dag [emoji173]️ Fikk et svakt kryss i går men lot meg ikke tro på det siden det er under en måned siden jeg tok ut p-staven! Skjønner ikke hvordan vi fikk det til å klaffe på første forsøk[emoji85]
 
Jeg jubler også for å få gravid 1-2 på min første digital test noensinne idag [emoji7] Testet positivt i 4 dager, men vanskelig for å tro på det før den digitale lyste mot meg [emoji173]️
 
Bestilte tul i dag[emoji85] skulle vente til uke 12, men har en indre uro som jeg ikke klarer å roe! Så måtte bestille en tidligere også. Skal dit 29/12[emoji173]️ håper på gode nyheter
 
Jubler idag for 2-3 på graviditetstesten :)
Skulle egentlig ikke ta en ny digital før på tirsdag, men klarte ikke å holde meg [emoji85]
 
fikk 2-3 på digital på torsdag, ikke mange ord igjen før jeg er ferdig med eksamen og så er jeg på en måte glad jeg ikke har fått så mange symptomer enda, samtidig som det stresser meg :p
 
1f0ca7431c3c36b7fd9208d51c96db26.jpg


Jubler for denne [emoji1316]
 
Jubler for at jeg slapp fysisk å dra til legen for ny sykemelding, men fikk ordnet det på telefonen :) Deilig når kvalmen er rimelig tilstedeværende..
 
Jubler for at jeg har fått time hos gynekologen min 22 desember. Da får vi forhåpentligvis se er bankende hjerte om alt er bra [emoji173]️ Er ca 6+5 da
 
Jubler for 3 sterke tester idag til tross for spotting igår, å så godt som ingen blødning idag :dance008spent på svaret på hcg’en. håber spiren holder seg i magen til august å ingen sa :Heartred
 

Vedlegg

  • 2A423A7B-E12A-4F98-894E-BB79481BED80.jpeg
    2A423A7B-E12A-4F98-894E-BB79481BED80.jpeg
    951,9 KB · Visninger: 65
Jubler for at jeg testet positivt enda på testedagen idag etter innsett av embryo for to uker siden! Så imorgen er jeg 4+6 og idag ble time til TUL bestilt + time til fastlegen på fredag bestilt (for gjennomgang av medisiner jeg går på fast).. : )
 
Back
Topp