Jubeltråd :)

4+6 i dag og har for første gang sett 3+ på en av mine egne tester. (Tidligere har jeg aldri testet senere enn 4+2)
 

Vedlegg

  • 7BE901D7-3E40-429E-8828-7D855754D2BB.jpeg
    7BE901D7-3E40-429E-8828-7D855754D2BB.jpeg
    668,5 KB · Visninger: 45
Jubler litt for at jeg er blitt enda dårligere [emoji85] Kanskje ikke noe å juble over, men jeg syns det er så betryggende at symptomene er der og ikke forsvinner [emoji56]
 
Jubler over denne i dag, 5+0:D

Snapchat-734264843.jpg
 
Jeg skal på fredag, et da 5 + 0 tror jeg [emoji85]

Er det en spesiell grunn til at dere drar så tidlig? [emoji4] Fikk beskjed av legen at jeg ikke behøvde komme før etter uke 12, men at jeg kunne ta kontakt med jordmor i uke 8 [emoji5]
 
Er det en spesiell grunn til at dere drar så tidlig? [emoji4] Fikk beskjed av legen at jeg ikke behøvde komme før etter uke 12, men at jeg kunne ta kontakt med jordmor i uke 8 [emoji5]
Jeg har vært i dag 4+2, men det er fordi jeg må ha henvisning til sykehus for å se om jeg må settes på medisiner etter HELLP forrige svangerskap :)
 
Jeg jubler nå for en super ny sjef som ble kjempeglad på mine vegne, og kjeftet på meg for å ha dårlig samvittighet over å komme nygravid i ny jobb [emoji1][emoji56] Skuldrene kjennes 20kg lettere, og jeg feiret på veien hjem med å kjøpe de første garnnøstene til lille streken [emoji85]
 
Jeg jubler nå for en super ny sjef som ble kjempeglad på mine vegne, og kjeftet på meg for å ha dårlig samvittighet over å komme nygravid i ny jobb [emoji1][emoji56] Skuldrene kjennes 20kg lettere, og jeg feiret på veien hjem med å kjøpe de første garnnøstene til lille streken [emoji85]
Åååå så deilig [emoji173]

Hva skal du strikke? Her har jeg fortalt det til bestevenninna idag, og sa at når fikk hun lov å strikke smått igjen [emoji173] hun er RÅFLINK og strikka dåpskjole til mini sin dåp i fjor :)
 
Jubler over at jeg søren meg har kommet til 7 + 2!! Nå er det bare 7,2 % sjanse for abort i følge en statistikk jeg fant og dessuten er jo sjansen mindre når man har sett hjertelyd. Også jubler jeg over at jeg ikke er kvalm lenger, ikke på flere dager, kun oppblåst og ekstremt trøtt. Og da mener jeg ekstremt..
 
Er det en spesiell grunn til at dere drar så tidlig? [emoji4] Fikk beskjed av legen at jeg ikke behøvde komme før etter uke 12, men at jeg kunne ta kontakt med jordmor i uke 8 [emoji5]

Greit å opprette kontakt, begynte å gå tidlig sist også :) Nå er det litt fordi jeg er usikker på hvor langt på vei jeg er siden det var en lang syklus. Og greit å ta en prat før jul :)

Han skal nok ikke undersøke noe :)
 
Åååå så deilig [emoji173]

Hva skal du strikke? Her har jeg fortalt det til bestevenninna idag, og sa at når fikk hun lov å strikke smått igjen [emoji173] hun er RÅFLINK og strikka dåpskjole til mini sin dåp i fjor :)

Fryktelig deilig ja! Så glad for å slippe å tenke på dette gjennom hele jula.

Litt usikker [emoji85] Kjøpte 3 nøster lille lerke i kitt [emoji173]️ Tenker nok en romper, heldress eller jakke, må se littt hvilke oppskrifter jeg har. Må ferdigstille noen votter som skal bli julegave først [emoji1]
Så gøy å ha slike venner! [emoji7] Jeg har en mor og søster som er superflinke å strikke, veldig gøy å få hjelp til å fylle garderoben [emoji16]
 
Fryktelig deilig ja! Så glad for å slippe å tenke på dette gjennom hele jula.

Litt usikker [emoji85] Kjøpte 3 nøster lille lerke i kitt [emoji173]️ Tenker nok en romper, heldress eller jakke, må se littt hvilke oppskrifter jeg har. Må ferdigstille noen votter som skal bli julegave først [emoji1]
Så gøy å ha slike venner! [emoji7] Jeg har en mor og søster som er superflinke å strikke, veldig gøy å få hjelp til å fylle garderoben [emoji16]
Har så mye garn og stoff (og skal på bytur i helga å kjøpe litt stoffer da [emoji56]) Så om jeg kommer hjem med mer garn får mannen hetta [emoji23][emoji54] har ei svigermor som også strikker, men hun vet ingenting enda [emoji14]
 
Back
Topp