Jubeltråd :)

Jubler for at det er 4 dager til etterlengtet ultralyd [emoji173] jubler for kvalmen som er kommet for fullt [emoji173]
 
Jubler for kvalmen som plutselig kom tilbake [emoji1316]
 
Jubler for en flott julaften og at familien har blitt så glade for at vi venter nummer to, selv i studietiden. [emoji319][emoji173]
 
Samme her [emoji173]
Så bra. At svigers ble glad hadde jeg ventet meg men pappa kunne tippe begge veier. Jeg er tross alt midt i studier og ikke har jeg mye jobb ved siden av heller så økonomien er vel ikke helt der jeg ønsker meg men han ble skikkelig rørt [emoji7][emoji319]
 
Jeg jubler for vellykket første juledagsmiddag sammen med gubben, bonusen, min mamma og hennes kjæreste :) Jeg jubler for vår lille eskimo som er på størrelse med en nabbi perle, og for kjæresten til mamma som ble så rørt over å få perlen i hånden med beskjed om at så stort er barnebarnet hans nå! Han ble rørt til tårer (han er ufrivillig barnløs selv, og har hjulpet oss stort økonomisk for å realisere drømmen).. Ooog så jubler jeg for at 10min etter at mamma og kjæresten hadde dratt så ringte de for å fortelle at de skal gifte seg! Han hadde da et par timer tidligere spurt om min tillatelse :)
 
Back
Topp