Jubeltråd

Vært hos Lundring i dag jeg også :) ser foreløpig ut som det blir jente her også:Heartred

Ferdig med TUL med lundring! Frisk baby med 80 prosent sannsynlighet på jente[emoji173]️

Skal til Lundring nå, og siden dere har fått to jenter, så får nok jeg en liten gutt. Føler det blir riktig, sånn statistisk sett :hilarious: Gratulerer så mye med vel overstått ❤️ jeg er sååå spent!

Skal til Lundring nå, og siden dere har fått to jenter, så får nok jeg en liten gutt. Føler det blir riktig, sånn statistisk sett :hilarious: Gratulerer så mye med vel overstått ❤️ jeg er sååå spent!

Lykke til :Heartred jeg grua meg litt, men det gikk jo over all forventning :hilarious: du får oppdatere oss når du er ferdig :)

Er han flink? [emoji4] Hvor langt er du på vei? [emoji4]

Han er kjempeflink! Litt kleint jeg begynte å kle av meg da, var utvendig ul [emoji23] jeg er 11+6. Han sa det var litt tidlig og se kjønn da det kunne skje endringer i uke 12 til 13. Men forløpig var det jentetiss og de fleste peniser hadde reist seg innen den tid og man kunne se litt bevegelse der nede[emoji23] men han så ingen bevegelse og det var klart jentetiss nå ( ser jo helt likt ut til uke 11) jeg ble satt tilbake til eltermin og ikke mens. Men det stemmer det altså [emoji4]

Hehe - det kan fort oppleves som litt kleint ja [emoji23] kjekt med en liten pekepinn på kjønn så tidlig [emoji6][emoji106]

Er han flink? [emoji4] Hvor langt er du på vei? [emoji4]

Har bare lest positive tilbakemeldinger så jeg ga meg selv timen som julegave til meg selv. Jeg et 12+3 og fikk 90% på jente. Kunne være en litt treig gutt, men da tenker jeg at det nok er en liten jente inni der:Heartred koster jo litt, men får med minnepenn med masse bilder og noen videosnutter. Apparatet han brukte var helt nytt og han hadde fått det på torsdag. Fikk også noen bilder i 3D, men de ser litt rare ut så tidlig :hilarious:

Til Milla; (fikk ikke quotet deg).. Da får du fortsette og håpe på jente [emoji173] Veldig koselig med jente [emoji173] Så nytt utstyr ja, da bør det jo være bra [emoji4] 3D er nok litt rart så tidlig og ikke nødvendig etter min mening.. men kjekt med bildene på minnepenn, men det får man vel hos de fleste? [emoji4]

Back
Topp