Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg jubler for at jeg skal på jentetur med mine to barndomsvenninner i morgen! Skal fortelle de om graviditeten, de kommer til å bli så overrasket og glade!
I dag jubler jeg over at jeg hittil ikke har vært kvalm [emoji4] Veldig godt etter en dag i går hvor jeg omtrent bare måtte ligge i senga [emoji5] Og når jeg i tillegg er alene med frøkna på 4 år fordi sambo er på jakt så er det veldig greit at formen er bra [emoji4]
Jubler over at jeg er 8+0 i dag, og det føles som alt står bra til! <3 «jubler» også for at 2-åringen er i dårlig form, og jeg hadde en unnskyldning til å være borte fra jobb.. haha, huff!!
Fikk innkallelse til OUL 8. Februar og fikk fødeplass på Ahus som jeg ønsket, så nå er jeg fornøyd og alt er mer virkelig! [emoji7] i tillegg var jeg på en ny TUL i går og fikk se en sprellende baby med hjertebank på 180[emoji7] Magefølelsen til gyn sier gutt og det sier min også, så veldig spent på OUL [emoji16] Skal på TUL igjen 13+0 så kan hende jeg får se kjønn da [emoji4]
Jubler over at vi fikk se ei litta bønne på ultralyd i dag <3 Ble satt frem to dager også på grunn av størrelsen og hjertefrekvensen! Hurra.
Jeg gikk med et digert glis på vei hjem i dag! Greier ikke å slutte å smile
Jubler for TUL i dag hvor alt så bra ut blei også søkt om OUL i uke 18 så får vente og se når det blir. Bestilte også første time til jordmor 20. Desember. Begynner føles litt mer virkelig nå