Jubeltråd

I dag jubler jeg over at jeg hittil ikke har vært kvalm [emoji4] Veldig godt etter en dag i går hvor jeg omtrent bare måtte ligge i senga [emoji5] Og når jeg i tillegg er alene med frøkna på 4 år fordi sambo er på jakt så er det veldig greit at formen er bra [emoji4]

Jubler over at jeg er 8+0 i dag, og det føles som alt står bra til! <3 :-) «jubler» også for at 2-åringen er i dårlig form, og jeg hadde en unnskyldning til å være borte fra jobb.. haha, huff!!

Fikk innkallelse til OUL 8. Februar og fikk fødeplass på Ahus som jeg ønsket, så nå er jeg fornøyd og alt er mer virkelig! [emoji7] i tillegg var jeg på en ny TUL i går og fikk se en sprellende baby med hjertebank på 180[emoji7] Magefølelsen til gyn sier gutt og det sier min også, så veldig spent på OUL [emoji16] Skal på TUL igjen 13+0 så kan hende jeg får se kjønn da [emoji4]

Dagen jubel! Er så lettet! [emoji173]️

Jubler for at jeg er 9+0[emoji177] og i ganske fin form, også jubler jeg for at det er fredag og helg [emoji1]

Jubler for TUL i dag hvor alt så bra ut :) blei også søkt om OUL i uke 18 så får vente og se når det blir. Bestilte også første time til jordmor 20. Desember. Begynner føles litt mer virkelig nå:Heartred

Både jeg og datteren vår jubler for fredag [emoji7]
Også har jeg fått ordnet med første time til jordmor, blir visst allerede til tirsdag [emoji4]

Back
Topp