Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jubler over at jeg fikk se et sterkt og bankende hjerte på TUL idag <3 Hadde en liten blødning og mistet nesten ALLE symptomer forrige uke, så var helt sikker på at dette skulle ende i en ny MA...men er 100 ganger mer positiv etter timen i dag
Så deilig med en dag nesten helt uten kvalme! La det gå riktig vei, men kan gjerne få noen andre symptomer på at jeg faktisk er gravid hvis kvalmen velger å forsvinne[emoji85] for i dag har jeg ikke følt meg gravid og det er nesten litt skummelt[emoji85]
Jubla litt for tidlig i går kveld for mindre kvalme enn på lenge, den er enda sterkere tilbake i dag men jubler for at jeg er gravid, og håper på bankende hjerte på tidlig ul etterhvert. 8+2 i dag
Jubler for at jeg nå er en dag lenger på vei enn det jeg noen sinne har vært som gravid (SA [emoji22]) [emoji1319][emoji173]️ må lille reka sitte helt til mål [emoji173]️