Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jubler for at det var liv på UL i går. Fikk henvisning til sykehuset pga blødning og smerter. Krysser alt av fingre for at det går bra og at hjertet fortsatt slår ved neste UL 11+5 i dag (TUL termin). Første kontroll hos jordmor i morgen
Jubler for at jeg har orket å både ordne høver og ridd hesten min i dag, føler jeg begynner å komme tilbake til mitt gamle jeg [emoji1] merker derimot at jeg er helt utslitt nå og sovnet når jeg kom hjem. Skal bli deilig å finne senga [emoji23]
Fikk se en flott og fin baby på ultralyd i dag [emoji173]️ Den var lite samarbeidsvillig og krevde både sjokolade, spensthopp og gåing i trapp før det var mulig å måle og se de viktigste tingene [emoji6] Men til slutt fikk vi det nødvendige! 7,5cm, 13+4, og hun trodde de var en liten jente[emoji173]️
Hurraa!
Var på TUL i dag, etter forrige måling skulle jeg være 12+0 nå. På skjermen fant vi en helt perfekt liten baby som er 12+4, så ble satt frem 4 dager Gleder meg sykt til å endelig kunne vise frem magen på jobb på mandag!
Veldig god og fin opplevelse på tidlig ultralyd i dag [emoji173]
Alt var fantastisk med lille mageboeren, kjønnet er vi litt usikker på enda da den lå helt feil til idag, men kanskje en jente [emoji173]