Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å snart være 12 uker da10+0 [emoji173] Dagene går faktisk fremover, og det er bare to uker til jeg bikker de magiske 12! På mandag er det en uke til TUL og første kontroll hos lege.
Så bra[emoji173]️[emoji173]️ Da finnes d kansje håp for flere[emoji23][emoji23] føler meg som en forstoppa ballong[emoji23][emoji23]Føler meg plutselig som meg selv igjen! Ikke så kvalm, mer matlyst, opplagt og ikke oppblåst! [emoji1373] håper det varer [emoji4]
Å så heldig du erFøler meg plutselig som meg selv igjen! Ikke så kvalm, mer matlyst, opplagt og ikke oppblåst! [emoji1373] håper det varer [emoji4]
Så bra[emoji173]️[emoji173]️ Da finnes d kansje håp for flere[emoji23][emoji23] føler meg som en forstoppa ballong[emoji23][emoji23]
Haha ja! Jeg vet jo at andre trimester er mye bedre enn første, så var forberedt på å vente en stund. Er 10 uker i mårra, så satser på at formen holder seg lenge [emoji1373]
Føler meg plutselig som meg selv igjen! Ikke så kvalm, mer matlyst, opplagt og ikke oppblåst! [emoji1373] håper det varer [emoji4]