Så herligJubler for at UL viste at hjertet slo og at jeg ble satt frem 2 dager som betyr at jeg har bikka 8 uker! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligJubler for at UL viste at hjertet slo og at jeg ble satt frem 2 dager som betyr at jeg har bikka 8 uker! <3
Så fantastiskDagens ul gikk så bra [emoji1373] så en liten bamsemums med bankende hjerte, så til og med litt bevegelse [emoji7] målt til 8+5, akkurat slik jeg trodde selv. Men han mente at termin da var 31.05, appen min sier 3. Juni når je er 8+5 i dag.
Jubler for at kvalmen er litt i sjakk og at jeg kan kose meg med ferske rundstykker og varm te <3
Hvordan har du fått den i sjakk og hvor langt er du på vei?
Er 6+4 her og har skikkelig redusert livskvalitet på grunn av denne kvalmen....
Å så herlig Lurte på hvor du var blitt avJubler over å ha sett en fin liten bamsemumsdings med jevne flotte hjerteslag i dag.
Å så herlig Lurte på hvor du var blitt av
Ser den Så herlig at alt var braJa, ble kjempeletta!
Svarte deg i en annen tråd og nettopp, men måtte ta en liten timeout pga blødninger. Greit å få skjøvet bort katastrofetanker et øyeblikk, i alle fall ikke få mange påminnelser om alt som kan gå galt.
Det fikk jeg for to dager siden HerligJubler over 3+ på testen min i dag