Jubeltråd

Dagens ul gikk så bra [emoji1373] så en liten bamsemums med bankende hjerte, så til og med litt bevegelse [emoji7] målt til 8+5, akkurat slik jeg trodde selv. Men han mente at termin da var 31.05, appen min sier 3. Juni når je er 8+5 i dag.

Dagens ul gikk så bra [emoji1373] så en liten bamsemums med bankende hjerte, så til og med litt bevegelse [emoji7] målt til 8+5, akkurat slik jeg trodde selv. Men han mente at termin da var 31.05, appen min sier 3. Juni når je er 8+5 i dag.
Så fantastisk ❤️

Jubler for at jeg ikke kasta opp i dag! Kvalmen er mer under kontroll nå selv om den kommer i bølger fortsatt. Jeg har tatt B6 i to dager så jeg tror det er på grunn av den! Genial! Anbefaler alle som sliter med kvalme og oppkast og spørre etter den på apoteket. Pyridoksin. 40mg per tablett, men det er delestreker. Så jeg tar bare en halv tablett hver kveld og merker bedring allerede!!

Jeg tar et tilskudd jeg kjøpte i Polen, der er det også B6, blant annet. Tror det hjelper litt, jeg tør i hvert fall ikke slutte å ta det.

Hvordan har du fått den i sjakk og hvor langt er du på vei? :smug:
Er 6+4 her og har skikkelig redusert livskvalitet på grunn av denne kvalmen....

Den har plutselig blitt mildere av seg selv:-) Har likevel hjulpet å spise lite, men ofte og da har jeg spist akkurat det jeg har hatt lyst på :D Er snart 8,5 uke på vei :-) Da jeg var 6 uker var kvalmen helt grusom, men prøv å få i deg noe som frister og bruk seaband som du får kjøpt på apoteket :-) Kvalme er det verste jeg vet om! Stay strong! <3

Å så herlig ❤️ Lurte på hvor du var blitt av

Ja, ble kjempeletta!

Svarte deg i en annen tråd og nettopp, men måtte ta en liten timeout pga blødninger. :) Greit å få skjøvet bort katastrofetanker et øyeblikk, i alle fall ikke få mange påminnelser om alt som kan gå galt. :)

Ja, ble kjempeletta!

Svarte deg i en annen tråd og nettopp, men måtte ta en liten timeout pga blødninger. :) Greit å få skjøvet bort katastrofetanker et øyeblikk, i alle fall ikke få mange påminnelser om alt som kan gå galt. :)
Ser den :) Så herlig at alt var bra :)❤️

Back
Topp