Jubeltråd

Jubler for å ha kjøpt babyseng [emoji85][emoji1] Var på Ikea og vi klarte ikke å dy oss [emoji28]

5054cd912354c4793b480a78852717ae.jpg

Jubler for 5 uker i dag. Våkna klokka seks, og med veldig ømme pupper og en ekkel kvalme turte jeg å ta tester igjen (har ikke turt på flere dager), tissa i beger og tok to typer samtidig. Til tross for at jeg tissa i natt også ble strekene fine og tydelige synes jeg [emoji5][emoji1303][emoji173]️

Vet ikke hvorfor jeg har vært litt bekymra.. har jo bare én graviditet bak meg, og den førte jo til er friskt barn [emoji173]️ Men det kan nok ha med å gjøre at jeg har fortalt så mange om graviditeten allerede fordi jeg er så kvalm og kaster opp.

Men jeg må vel begynne å innse at jeg i månedsskiftet juni/juli blir tobarnsmamma [emoji7]

Hurrrraa for 8+0 i dag [emoji1] Synes det går ufattelig sakte [emoji23][emoji85]

Kom akkurat hjem fra tidlig ul! Uvirkelig og rart, har enda ikke gått opp for oss :shy:
Trodde selv jeg var 7+1 men lommerusk ble målt til 7+0, fortsatt ganske så likt hehe:rolleyes: Alt så bra ut, og hjertet slo- og hjertefrekvensen var helt perfekt! Morsomt men uvirkelig..

Jubler for 9+3 og at jeg bor i er land man kan få tilrettelegging når man trenger det! ❤️

Back
Topp