Jubeltråd! :)

15 uker :-D

Jubler over bevegelser i magen. Trodde ikke det var babyen, men etter litt googling for å se hvor bevegelsene er i uke 17 fant jeg ut at det stemte veldig godt. Og har kjent det på samme sted i flere dager nå :D

Jubler over bevegelser i magen. Trodde ikke det var babyen, men etter litt googling for å se hvor bevegelsene er i uke 17 fant jeg ut at det stemte veldig godt. Og har kjent det på samme sted i flere dager nå :D
Så gøy! :-D Hvor kjenner du det? Lurte på om jeg kjente her om dagen, eller om det var min egen hjerterytme i magen jeg kjente :-P

Rett under trusekanten. På høyresiden. Prøvde å ta bilde for å vise ca hvor, men det var ikke så lett :p kjentes litt som bobler som sprekker, men er ikke luft for det kjenner jeg samtidig lengre opp på magen ;)

Jubler for at min kjære kjente spark for første gang på utsiden i går kveld! Er 18+0 i dag og førstegangs. For en herlig følelse! :D <3

Så herlig! :D

Gleder meg til mannen her kan få kjenne spark også :) Foreløbig kjenner jeg såvidt bevegelser selv, så er ikke mulig å kjenne utpå enn så lenge hvertfall :P

Back
Topp