Jubeltråd! :)

Jubler for at jeg har kjent tydelige bevegelser flere ganger i dag :D 19+6 :)
Har nesten ikke kjent noe før nå, og det var skikkelig tydelige dytt ganske høyt oppe :) :D Kunne nesten kjenne det utpå også.

Jubler over at jeg orket å gå 3 timers tur i skogen i går (med norske flagg i sekken!). Kvalme og slapphet er definitivt forbi. :-D Til og med gubben var imponert.

Ligger oppløst i tårer, for at jeg endelig fant hjertelyden til knøttet <3 Herligste jeg har hørt! 17+4 i dag :-)

46c49599d677dc8e238b39e16888a72f

HURRA! Kom i posten i dag :-D :-D

Jubler for å få kjøre til Ikea MED SAMBOER idag :D Han nekter som regel å bli med, men nå skal vi ha en del ting +garderobe til nyoppussede gangen, så han og tilhengeren må bare bli med ;)

Og kanskje får vi kjøpt sklie til lekestativet vi har sammen med naboen også!! Tenk så glad ongane skal bli når de får se den :D

Da var turen på Ikea overstått og jeg synes samboer var uvanlig glad og trivelig for å være på shoppingtur :P men det kan jo være fordi jeg var på Ikea for noen uker siden, så jeg skulle ikke ha en masse ting, og i tillegg fikk vi gavekort når vi handla for over 3000kr. Det sprang vi inn og kjøpte gulv for etterpå :D

Jubler over å kjenne spark på utsiden :D 19+4 med litt polstring fra før :P
Jeg jubler også for spark på utsiden i dag! :-D 19+1. Også drar vi til Italia i morgen. Jubler litt for det også. :-)
Jeg kjente også på utsiden idag!! :D Tror jeg i hvert fall ;) Føler det er litt vanskelig å kjenne selv ettersom jeg fort TROR jeg kjenner fordi babyen føles så godt på "innsiden". Må få samboer til å holde handen og se om vi kan kjenne begge to :)

Back
Topp