Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som tante!Nå er det mye å juble over!
Igår fikk vi en perfekt nevø, håper vi får sett han i dag.
Var på første besøk hos jordmoren og hørte en nydelig og sterk hjertelyd. Vi er i uke 17, 40,1 % av graviditeten er fullført.
Og det er helg!![]()
Tusen takk!Gratulerer som tante!og herlig å ha kommet så langt
![]()
Så koselig da! Jeg fikk en liten nevø for 3 måneder siden, og får en nevø eller niese 6 uker før min egen termin. Så koselig med flere babyer i slektaTusen takk!Satser på at dette blir et skikkelig babyår, vi fikk en niese for seks uker siden også.
Så hvis alt går bra med vår spire går mine foreldre fra 0-3 barnebarn på et halvt år. Gøy!
Veldig fornøyd med å nærme meg halvveis.
Er du helt fri nå? Fra kvalme?Jubler for 15 uker og ingen kvalme![]()
Så godt som ja. Kan bli kvalm om jeg er for sulten eller spiser alt for mye mat, men slik var det før jeg var gravid også. Utrolig godt å fungere igjenEr du helt fri nå? Fra kvalme?
Å ja! Har hatt to helt vidunderlige dager nå, jeg h å p e r de fortsetterSå godt som ja. Kan bli kvalm om jeg er for sulten eller spiser alt for mye mat, men slik var det før jeg var gravid også. Utrolig godt å fungere igjen![]()
Så braSå godt som ja. Kan bli kvalm om jeg er for sulten eller spiser alt for mye mat, men slik var det før jeg var gravid også. Utrolig godt å fungere igjen![]()
KoseligFikk høre hjertelyden hos legen i går. Helt fantastisk! <3
Åh, det hadde jeg også.. Back in track med masse kvalme og spy nå..Å ja! Har hatt to helt vidunderlige dager nå, jeg h å p e r de fortsetter![]()
Åh så kjipt!Åh, det hadde jeg også.. Back in track med masse kvalme og spy nå..Håper det ikke skjer igjenmed deg
![]()