Jubeltråd! :)

Nå er det mye å juble over! :)
Igår fikk vi en perfekt nevø, håper vi får sett han i dag.
Var på første besøk hos jordmoren og hørte en nydelig og sterk hjertelyd. Vi er i uke 17, 40,1 % av graviditeten er fullført.
Og det er helg! :)

Nå er det mye å juble over! :)
Igår fikk vi en perfekt nevø, håper vi får sett han i dag.
Var på første besøk hos jordmoren og hørte en nydelig og sterk hjertelyd. Vi er i uke 17, 40,1 % av graviditeten er fullført.
Og det er helg! :)
Gratulerer som tante! :D og herlig å ha kommet så langt :)

Tusen takk! :) Satser på at dette blir et skikkelig babyår, vi fikk en niese for seks uker siden også.
Så hvis alt går bra med vår spire går mine foreldre fra 0-3 barnebarn på et halvt år. Gøy!
Veldig fornøyd med å nærme meg halvveis.
Så koselig da! Jeg fikk en liten nevø for 3 måneder siden, og får en nevø eller niese 6 uker før min egen termin. Så koselig med flere babyer i slekta :D
Utrolig stas å endelig få barnebarn sikkert, og ihvertfall så mange på kort tid :D

14 uker :-D

Jubler også for 14 uker og 2 trimester! :D

Jeg er helt i ekstase over to dager helt uten kvalme! (Foruten noen time nå ikveld etter vi hadde gjester og spiste ALTFOR MYE eplekake med is, da var vi alle kvalm :P)
Tenk hva mye man får gjort hjemme når man er 70% sykemeldt men ikke er så dårlig lenger! :D

Var hos jordmor i dag for å ta blodprøver, og fikk da også høre hjertelyden! Veldig gøy :D

Back
Topp