Jubeltråd! :)

Jippi! Endelig i 2.trimester! :D

Vedlegg

• 1460525325250.jpg
    1460525325250.jpg
    48,9 KB · Visninger: 20
Har vi noen klagetråd? :(
Jeg trodde kvalmen ble bedre nå etter å ikke ha vært kvalm på 3 dager. Så vært jeg helt knokkad igår kveld, lå hele kvelden, kvalm i hele natt og fortsatt på morgenen (det har aldri skjedd før) så jeg måtte bare bli hjem fra jobb idag :(

Jeg trodde kvalmen ble bedre nå etter å ikke ha vært kvalm på 3 dager. Så vært jeg helt knokkad igår kveld, lå hele kvelden, kvalm i hele natt og fortsatt på morgenen (det har aldri skjedd før) så jeg måtte bare bli hjem fra jobb idag :(
Huff, høres ikke godt ut :-( Har roet seg til meg, endelig! Du får lage en egen klagetråd <3 Sikkert flere som trenger det.

Vi har en klagetråd langt ned. Lenge siden vi har hatt noe å klage over :p

Vi har en klagetråd langt ned. Lenge siden vi har hatt noe å klage over :p
Va det jeg ment og, men gidda ikke å scrolla akkurat da ;)
Nå jubler jeg litt fordi jeg klarer å spise nudler!! Da kan jeg snart få legge meg og håpe at kvalmen er borte imorgen! :D

Under festede innlegg ligger det ein tråd kalt "viktige tråder for oktober" e.l og der er det linka til klagetråd :)

Jubler for at alt så bra ut på ul! Nakkefolden var også fin, så nå skal vi bare senke skuldrene og nyte tiden fremover ❤️
ImageUploadedByBV Forum1460709229.330288.jpg

Back
Topp