Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også endelig 12+0 idag!!12+0 i dag og ultralyd i morgen![]()
Heldiggris!Jubler for at jeg har vunnet premiere billetter til Game of thrones på Colosseum den 25. Og at jeg er 13 uker på vei i morgen![]()
Kult!Jubler for at jeg har vunnet premiere billetter til Game of thrones på Colosseum den 25. Og at jeg er 13 uker på vei i morgen![]()

Å så godt! ❤deilig for hver uke nåJubler over å ha passert 15 uker![]()
Huff, høres ikke godt ut :-( Har roet seg til meg, endelig! Du får lage en egen klagetråd <3 Sikkert flere som trenger det.Har vi noen klagetråd?
Jeg trodde kvalmen ble bedre nå etter å ikke ha vært kvalm på 3 dager. Så vært jeg helt knokkad igår kveld, lå hele kvelden, kvalm i hele natt og fortsatt på morgenen (det har aldri skjedd før) så jeg måtte bare bli hjem fra jobb idag![]()
Vi har en klagetråd langt ned. Lenge siden vi har hatt noe å klage overHar vi noen klagetråd?
Jeg trodde kvalmen ble bedre nå etter å ikke ha vært kvalm på 3 dager. Så vært jeg helt knokkad igår kveld, lå hele kvelden, kvalm i hele natt og fortsatt på morgenen (det har aldri skjedd før) så jeg måtte bare bli hjem fra jobb idag![]()
Va det jeg ment og, men gidda ikke å scrolla akkurat daVi har en klagetråd langt ned. Lenge siden vi har hatt noe å klage over![]()
TakkHuff, høres ikke godt ut :-( Har roet seg til meg, endelig! Du får lage en egen klagetråd <3 Sikkert flere som trenger det.
Under festede innlegg ligger det ein tråd kalt "viktige tråder for oktober" e.l og der er det linka til klagetrådHar vi noen klagetråd?