Jubeltråd! :)

Nå var det lenge siden vi jublet! [emoji2]
Jeg jubler fordi jeg for første dagen på 5 uker IKKE har vorri kvalm hele tiden!
På morgonen fikk jeg rundvaska huset og kjøre igang en klesvask, senere på dagen var jeg ute og lekt med 3-åringen, og nå i ettermiddag har vi vært i bursdag til søstra til samboer. Og jeg spiste kake!
Da passet vi på å fortelle slekten med det samme [emoji1]

Nå var det lenge siden vi jublet! [emoji2]
Jeg jubler fordi jeg for første dagen på 5 uker IKKE har vorri kvalm hele tiden!
På morgonen fikk jeg rundvaska huset og kjøre igang en klesvask, senere på dagen var jeg ute og lekt med 3-åringen, og nå i ettermiddag har vi vært i bursdag til søstra til samboer. Og jeg spiste kake!
Da passet vi på å fortelle slekten med det samme [emoji1]
Så digg! Nyt de dagene! :)

Jeg jublet nok for tidlig da [emoji17]
Når jeg tok kveldsstellet på storebror rett etter jeg skrev forrige innlegget kom kvalmen over meg igjen. Varmet litt mat mens pappaen tok over kveldsstellet for meg.
Så la jeg meg å leste bok for gutten, men 10 min seinere står maten opp i halsen på meg å jeg klarer nesten ikke å puste pga kvalme... [emoji40] Er helt sikker på at jeg ska kaste opp (noe jeg heldigvis ikke har gjort hittil selv om jeg vært mye kvalm) men klarte og holde ut og la meg i sengen og sov i 3 timer...

Jubler for at jeg er på siste pillebrettet med kosttilskudd frem mot uke 12 ;-)

Jubler over å ha funnet hjertelyden i dag :)

Back
Topp