Jubeltråd! :)

Jubler for dag to uten seabands! (Bruker de om natten da, da det er da jeg har vært mest kvalm). Men fint å slippe de avslørende båndene på jobben...

Jubler for å endelig (etter flere forsøk siden uke 8 må jeg ærlig innrømme så) klarte jeg å finne hjertelyden i dag :D 11+1 med angeltalk! Er andregangs så forventet vel å finne den før, men tror jeg har holdt den litt feil eller noe... Prøvde en annen vei i dag og det funka! :D håper bare at bebisen er frisk og rask på ul på mandag nå:)

Jubler for å ha blitt satt frem en uke (virker så lenge når vi er i startfasen) til 13+1 og for å ha sett en flott baby på skjermen som endelig så litt ut som et menneske ;-) + for hjertelyd og ingen defekter. I dag er en GOD dag. Nå skal jeg faktisk begynne å tro på at dette går fint og nyte at jeg er symptomfri gravid i stedet for å være livredd for ikke å ha symptomer.

Kan endelig ha alle dører åpne mens jeg vasker huset uten å fryse i hjel! Hurra for våren :D

Jubler over at jeg i går ikke kastet opp :D det var andre gang på 10 uker, og første på ca 7. Håper kvalmen gir seg og, at ting snur nå :)

Todelt jubel :p
Alltid prøvd å komme meg under 70kg, men er glad i mat og godteri så holdt på meg 75 kg + - siste tja 5 årene, men nå som jeg er gravid raser vekten nedover, noe som bekymre meg litt men får hele tiden høre at baby'n tar det den trenger. Så idag viste vekta 69,8 og det var en del av meg som jublet, for drømmen nåd, men andre delen skulle ønske vekta begynte peke oppover eller hvertfall sluttet å synke :p
Er 11 uker på vei idag, og gått ned ca 5.7 kg siden jeg ble gravid.

Jubler over å kommet igang med strikking igjen og at jeg fikk shoppe på Sparkjøp og Ikea igår! :D

Jubler for at jeg ikke er så kvalm mer! Blir fortsatt veldig lett kvalm, som hvis jeg er sliten eller sulten. Men ikke kvalm utenom det :D

Jubler over ul idag 1460147558510.jpg

Lille ser perfekt ut ❤

Back
Topp