Koriander
<3VImsus<3
HurraVar hos jordmor i dag for å ta blodprøver, og fikk da også høre hjertelyden! Veldig gøy![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraVar hos jordmor i dag for å ta blodprøver, og fikk da også høre hjertelyden! Veldig gøy![]()
GrattisNå er det mye å juble over!
Igår fikk vi en perfekt nevø, håper vi får sett han i dag.
Var på første besøk hos jordmoren og hørte en nydelig og sterk hjertelyd. Vi er i uke 17, 40,1 % av graviditeten er fullført.
Og det er helg!![]()
Håper detÅh så kjipt!håper det blir bedre snart for deg!!
Magen ;krLov å juble over spark? Full rulle i nagen![]()
Gleder meg til å kjenne sparkLov å juble over spark? Full rulle i nagen![]()
Så gøy! :-D Hvor kjenner du det? Lurte på om jeg kjente her om dagen, eller om det var min egen hjerterytme i magen jeg kjenteJubler over bevegelser i magen. Trodde ikke det var babyen, men etter litt googling for å se hvor bevegelsene er i uke 17 fant jeg ut at det stemte veldig godt. Og har kjent det på samme sted i flere dager nå![]()
Glemte å quote! Svaret er rett overSå gøy! :-D Hvor kjenner du det? Lurte på om jeg kjente her om dagen, eller om det var min egen hjerterytme i magen jeg kjente![]()
Jubler for at min kjære kjente spark for første gang på utsiden i går kveld! Er 18+0 i dag og førstegangs. For en herlig følelse!<3