Jubeltråd :)

På tross av at jeg nå ikke lenger blir noe septembermamma i 2016, ønsker jeg å juble litt...
❤ Jeg jubler for alle dere som fremdeles er gravide og som kommer til å bli fantastiske mødre!
❤ Jeg jubler for all god støtte, gode ord og omtanke jeg har fått fra andre "forumdamer" her inne i min tunge tid - det varmer!!
❤ Jeg jubler for at jeg ble tatt på alvor og fikk hjelp av fastlegen og sykehuset før det gikk ille!
❤ Jeg jubler for at det ser ut som at kroppen min rydder opp av seg selv og at jeg da mest trolig slipper kirurgisk inngrep i eggstokken.
❤ Jeg jubler for nye muligheter som kommer når vi er klar.
❤ Jeg jubler for at jeg kommer til å få fantastisk god oppfølging ved neste graviditet!
:signs001

Masse lykke til videre❤ gode varme klemmer til deg❤

ImageUploadedByBV Forum1452901678.339829.jpg!!!! Hurra!!<3

Nok en dag jeg kunne stå opp uten blødninger, tilstross for menslignende stølhet i magen. Måtte lille knupp holde seg fast der inne ❤️

Jubler for 6 uker i dag! :D

Jubler for 6+0 i dag (uke 7?) og krysser fingrene for gode nyheter på tul/legebesøk i morgen !!

Ny uke igjen. Siste uka har gått rimelig fort. Håper ukene går fortere og fortere frem til 12. Bare 6 dager til ul :D
7+0 i dag juhuu :)
ImageUploadedByBV Forum1453356439.162490.jpg

7 uker uten kvalme! Håper det fortsetter sånn! :) *bankibordet*

Jubler for 8+0 i morgen og at jeg ikke har blødd noenting enda! Det hadde gjort meg skrekkslagen etter en sa, selv om det er normalt :)

Back
Topp