Jubeltråd :)

Jubler for hyttetur i helga sammen men et vennepar og dattera:D skal bli mye kos, grilling å spill..
 
Jubler for at jeg fikk uventet ultralyd av baby Ada da jeg bare skulle ta ny celleprøve. Legen min var så nysgjerrig så vi tok en titt :) Hun hadde snudd seg og lå på skrå med hodet ned. Sparket og så fin ut :) ❤️
 
Jubler over at Lille er blitt mer aktiv og lager mer styr i magen nå ! 25+3 idag ❤ kommet såppass at hvis fødselen starter nå, blir det gjort alt for å redde Lille ❤
 
Jeg har så mye å juble og å være takknemlig for! :) Svangerskapet mitt har foreløpig vært en dans på roser, ingen småtorner har jeg tråkket på heller.. ;-) Har såvidt hatt litt halsbrann på et par kvelder.. Jeg er så heldig! Til å være ekstrem overvektig, eller sykelig fedme som bmi-kalkulatoren lyser mot meg -har jeg hatt minimalt med vektoppgang og plager som følger med. Er så glad for å leve i et land hvor man får gratis oppfølging og ekstra ultralyd når de mener det er behov for det. Har ikke hatt utslag på glukosebelastingstesten, og barnet har normal tilvekst. Fikk til og med se på ultralyden hvor flink han var på å øve på å puste og han gjorde kjeveøvelser som legen spolte tilbake og viste i slow-motion :-D I går kjøpte vi en 3-in-1 vogn til bare 4200 kr helt nytt, og i dag sa svigers at de ønsket å sponse denne:) Og nå ligger jeg i badekaret og slapper av etter en arbeidsdag på kinoen og nyter duften av nybygd vogn som står i stua, en god blanding av ekte skinn, gummi og ny plastikk... Hmm.. minner meg om nybil-lukta;-)
 
Jeg har så mye å juble og å være takknemlig for! :) Svangerskapet mitt har foreløpig vært en dans på roser, ingen småtorner har jeg tråkket på heller.. ;-) Har såvidt hatt litt halsbrann på et par kvelder.. Jeg er så heldig! Til å være ekstrem overvektig, eller sykelig fedme som bmi-kalkulatoren lyser mot meg -har jeg hatt minimalt med vektoppgang og plager som følger med. Er så glad for å leve i et land hvor man får gratis oppfølging og ekstra ultralyd når de mener det er behov for det. Har ikke hatt utslag på glukosebelastingstesten, og barnet har normal tilvekst. Fikk til og med se på ultralyden hvor flink han var på å øve på å puste og han gjorde kjeveøvelser som legen spolte tilbake og viste i slow-motion :-D I går kjøpte vi en 3-in-1 vogn til bare 4200 kr helt nytt, og i dag sa svigers at de ønsket å sponse denne:) Og nå ligger jeg i badekaret og slapper av etter en arbeidsdag på kinoen og nyter duften av nybygd vogn som står i stua, en god blanding av ekte skinn, gummi og ny plastikk... Hmm.. minner meg om nybil-lukta;-)

Hurra! :D
 
Jeg har så mye å juble og å være takknemlig for! :) Svangerskapet mitt har foreløpig vært en dans på roser, ingen småtorner har jeg tråkket på heller.. ;-) Har såvidt hatt litt halsbrann på et par kvelder.. Jeg er så heldig! Til å være ekstrem overvektig, eller sykelig fedme som bmi-kalkulatoren lyser mot meg -har jeg hatt minimalt med vektoppgang og plager som følger med. Er så glad for å leve i et land hvor man får gratis oppfølging og ekstra ultralyd når de mener det er behov for det. Har ikke hatt utslag på glukosebelastingstesten, og barnet har normal tilvekst. Fikk til og med se på ultralyden hvor flink han var på å øve på å puste og han gjorde kjeveøvelser som legen spolte tilbake og viste i slow-motion :-D I går kjøpte vi en 3-in-1 vogn til bare 4200 kr helt nytt, og i dag sa svigers at de ønsket å sponse denne:) Og nå ligger jeg i badekaret og slapper av etter en arbeidsdag på kinoen og nyter duften av nybygd vogn som står i stua, en god blanding av ekte skinn, gummi og ny plastikk... Hmm.. minner meg om nybil-lukta;-)
Fantastisk! Tenk å være så positiv. Har og hatt et fint svangerskap med minimalt med plager, men klarer ikke å være såå positiv:p jeg ble glad av å lese din glede!
 
Jeg har vært en del plaget med kraftige kynnere og må derfor ta det helt med ro!
Når man da har en mann som vasker hele huset, handler mat hver uke, klipper plenen og passer på at en ikke løfter en finger, så føler man seg utrolig heldig!!! Har tidligere etterlyst mer engasjement og interesse fra han, men nå kom det virkelig for fullt! ❤️ evig takknemlig!
 
Back
Topp