Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så mye å juble og å være takknemlig for! Svangerskapet mitt har foreløpig vært en dans på roser, ingen småtorner har jeg tråkket på heller.. ;-) Har såvidt hatt litt halsbrann på et par kvelder.. Jeg er så heldig! Til å være ekstrem overvektig, eller sykelig fedme som bmi-kalkulatoren lyser mot meg -har jeg hatt minimalt med vektoppgang og plager som følger med. Er så glad for å leve i et land hvor man får gratis oppfølging og ekstra ultralyd når de mener det er behov for det. Har ikke hatt utslag på glukosebelastingstesten, og barnet har normal tilvekst. Fikk til og med se på ultralyden hvor flink han var på å øve på å puste og han gjorde kjeveøvelser som legen spolte tilbake og viste i slow-motion :-D I går kjøpte vi en 3-in-1 vogn til bare 4200 kr helt nytt, og i dag sa svigers at de ønsket å sponse denne Og nå ligger jeg i badekaret og slapper av etter en arbeidsdag på kinoen og nyter duften av nybygd vogn som står i stua, en god blanding av ekte skinn, gummi og ny plastikk... Hmm.. minner meg om nybil-lukta;-)
Fantastisk! Tenk å være så positiv. Har og hatt et fint svangerskap med minimalt med plager, men klarer ikke å være såå positiv jeg ble glad av å lese din glede!Jeg har så mye å juble og å være takknemlig for! Svangerskapet mitt har foreløpig vært en dans på roser, ingen småtorner har jeg tråkket på heller.. ;-) Har såvidt hatt litt halsbrann på et par kvelder.. Jeg er så heldig! Til å være ekstrem overvektig, eller sykelig fedme som bmi-kalkulatoren lyser mot meg -har jeg hatt minimalt med vektoppgang og plager som følger med. Er så glad for å leve i et land hvor man får gratis oppfølging og ekstra ultralyd når de mener det er behov for det. Har ikke hatt utslag på glukosebelastingstesten, og barnet har normal tilvekst. Fikk til og med se på ultralyden hvor flink han var på å øve på å puste og han gjorde kjeveøvelser som legen spolte tilbake og viste i slow-motion :-D I går kjøpte vi en 3-in-1 vogn til bare 4200 kr helt nytt, og i dag sa svigers at de ønsket å sponse denne Og nå ligger jeg i badekaret og slapper av etter en arbeidsdag på kinoen og nyter duften av nybygd vogn som står i stua, en god blanding av ekte skinn, gummi og ny plastikk... Hmm.. minner meg om nybil-lukta;-)